Spelidè folkracebössan
Re: Spelidè folkracebössan
Vitsen är ju att alla bössor ska kosta lika. Man sätter ett pris på som sagt 1000kr eller något. Sen om ingen köper din bössa spelar ju ingen roll. Men du MÅSTE vara beredd att sälja den så fort någon vill köpa.
Simpelt!
Ett sätt att göra sig av med sina skrotdelar för vissa, och ett första steg för n00bs som inte har råd med så mycket mer?
Simpelt!
Ett sätt att göra sig av med sina skrotdelar för vissa, och ett första steg för n00bs som inte har råd med så mycket mer?
Superkul idé! Jag är definitivt på om det finns folk som vill testa.
@Wiggen: jag antar att du inte har sett mina videos med en DBoys B3181? Den spelade jag med minst en gång i veckan under säkert sex månader och varje speltillfälle körde jag slut på ett 2400mAh 11.1v 25C LiPo (ca 4000 skott).
@Wiggen: jag antar att du inte har sett mina videos med en DBoys B3181? Den spelade jag med minst en gång i veckan under säkert sex månader och varje speltillfälle körde jag slut på ett 2400mAh 11.1v 25C LiPo (ca 4000 skott).
Grundare av Vapenbutiken i Stockholm
Stödmedlem i PanzerFaust
Stödmedlem i PanzerFaust
[color=#00AA00]Paxz[/color] skrev:Sure thing boss
@Adam.. .så du menar att du är sämst på att sikta? 
@Hrodgar: I helvete att jag säljer fulbös.... Thundermaulen.
@Trådskaparen:
Kanske något man kunde kört på olika banor som redan finns annars? Typ.. turné? Åk runt och arr.a det på olika arenor och se vad som händer?

@Hrodgar: I helvete att jag säljer fulbös.... Thundermaulen.
@Trådskaparen:
Kanske något man kunde kört på olika banor som redan finns annars? Typ.. turné? Åk runt och arr.a det på olika arenor och se vad som händer?

låter fan skoj. 

Dom här skyddsglajorna pallar en hagelsvärm på nära håll.
- Coolt, resten av ansiktet då?
Jag är lugnt på.
som någon sa, köra lite loppis och få sälja vad man vill.

"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "
Lite som 5-papp! Bilen man kör med då får vara värd/köpt för max 5000 kr.
Vore sjukt skoj!
Vore sjukt skoj!
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.
Fast eftersom 5000 är mycket inom as, så ska maxtaket vara 1000.
Lite loppis, lite folkrace, kanske nån prickskyttegrej med pris.
MASSOR MED SKOJ!
Lite loppis, lite folkrace, kanske nån prickskyttegrej med pris.
MASSOR MED SKOJ!
-
I like. Låter faktiskt jättekul, mest för att jag skulle vara intresserad av att köpa mer än bygga ihop något själv 

LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)
varför inte lägre? 

Dom här skyddsglajorna pallar en hagelsvärm på nära håll.