Bra mörka kulor
Re: Bra mörka kulor
Vapenbutiken har inne KA iaf, vet ej om dom har svarta dock.
9/10 peaple doesn't know that Marines can fuck your life up better than you.
BBbastard.com låter mig bara köpa 30kg.
Re: Sv: Bra mörka kulor
De flesta svarta kulor är tyvärr 0,43 men det finns en par lättare varianter som för mig är obeprövade.
De gånger jag stött på sådana kulor har de kallats "invisible BB's" och liknande. Det kanske kan hjälpa med sökandet.
taiwangun.com och airsoftpro.cz har eller har haft lättare kulor i svart. Dock har jag dåliga erfarenheter av PJ's vanliga vita.
De gånger jag stött på sådana kulor har de kallats "invisible BB's" och liknande. Det kanske kan hjälpa med sökandet.
taiwangun.com och airsoftpro.cz har eller har haft lättare kulor i svart. Dock har jag dåliga erfarenheter av PJ's vanliga vita.
Lgt. Skalptagare
ICS var en av dom första som släppte lätta, svarta kulor som var enkla att få tag i. Finns 0.25 att köpa hos tex garderoben. Har fungerat problemfritt i alla aeg's vi provade med för många år sedan men är inte helt säkra i en ptw (green devil är för mig ensam etta där sedan jbu gjordes om), vilket även gäller guarders, king arms, madbulls och straights tyngre mörka kulor.
Brimstone 14
was known as sniper_elof
was known as sniper_elof
Av ren nyfikenhet undrar jag om dessa är mörka nog ??
(finns ju de som heter "off whte" oxå som är något ljusare.)
http://www.airsoftbutiken.se/product.ht ... ory_id=152
(finns ju de som heter "off whte" oxå som är något ljusare.)
http://www.airsoftbutiken.se/product.ht ... ory_id=152
ICS och Guarder har bra svarta kulor, vet att båda ska ha minst 0.28 i vikt. Tror även att Blaster Devil finns i svart. Kan kika efter en ÅF som säljer någon va dessa när jag inte sitter på mobilen.
King Arms har även svarta kulor i 0.28, men hur dessa är vågar jag inte uttala mig om. http://www.airsoftbutiken.se/product.ht ... ory_id=154
Svarta kulor har många fördelar när det väl kommer till spel. De syns mindre i skogen och folk får svårt att se kulbanan så de bara kan kliva åt sidan när skott kommer. Dessutom så blir det betydligt svårare att se vart ifrån skytten skjuter om man inte ser kulorna, vilket underlättar en del vid smygspel eller bakhåll. Den enda nackdelen är att det blir svårt att ställa in hopupen så det kan vara en fördel att ha med ett magg med mer synlig ammo som man kan ställa in med innan spel.
King Arms har även svarta kulor i 0.28, men hur dessa är vågar jag inte uttala mig om. http://www.airsoftbutiken.se/product.ht ... ory_id=154
Svarta kulor har många fördelar när det väl kommer till spel. De syns mindre i skogen och folk får svårt att se kulbanan så de bara kan kliva åt sidan när skott kommer. Dessutom så blir det betydligt svårare att se vart ifrån skytten skjuter om man inte ser kulorna, vilket underlättar en del vid smygspel eller bakhåll. Den enda nackdelen är att det blir svårt att ställa in hopupen så det kan vara en fördel att ha med ett magg med mer synlig ammo som man kan ställa in med innan spel.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.
Kan tillägga att du aldrig bör köpa PJ's kulor, speciellt inte de svarta. Om du nu inte gillar att inte kunna träffa grejer du siktar på
Testade att skjuta med en box stock bolt bössa på 40-50 meter med deras svara .28g's o deras .30g's, skött på en ljusgrå tröja. Så även svara kulor var lätta att se. Kan säga att av ungefär 5 magasin med 15 kulor i varje träffa jag tröjan 2-3 gånger... Testa att fylla magasinet med Guarders .20g's, missade inte ett ända skott. Fast de var sjukt lätta kulor.
Letar själv efter svara kulor igen, brukade köra med en blandning av vita o svara kulor innan i bössorna. Så man såg kulbanan ibland, men mycke svårare för motståndarna då de såg ut som semi skott

Testade att skjuta med en box stock bolt bössa på 40-50 meter med deras svara .28g's o deras .30g's, skött på en ljusgrå tröja. Så även svara kulor var lätta att se. Kan säga att av ungefär 5 magasin med 15 kulor i varje träffa jag tröjan 2-3 gånger... Testa att fylla magasinet med Guarders .20g's, missade inte ett ända skott. Fast de var sjukt lätta kulor.

Letar själv efter svara kulor igen, brukade köra med en blandning av vita o svara kulor innan i bössorna. Så man såg kulbanan ibland, men mycke svårare för motståndarna då de såg ut som semi skott

De svider när jag kissar.
Kan också lägga ett slag för King Arms 0.28. De finns i svart och fungerar lika bra som Green Devil.
Finns i lager hos många butiker runt om i landet i priserna 149 - 239kr (mängdrabatt exkluderad)
Finns i lager hos många butiker runt om i landet i priserna 149 - 239kr (mängdrabatt exkluderad)
Grundare av Vapenbutiken i Stockholm
Stödmedlem i PanzerFaust
Stödmedlem i PanzerFaust
[color=#00AA00]Paxz[/color] skrev:Sure thing boss
-
King Arms är faktiskt (trots att det typ är något fondprodukter/cybergun-sich) jääävligt bra skit! Kanske dom bästa jag testat.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!