Nyinköpta saker - Diskussion 2013
Re: Nyinköpta saker - Diskussion 2013
Är inte det högra märket Para? Reserverar mig för att mina kunskaper i ämnet är starkt begränsade och gamla.
Non Belior Solum Melior
-
Högra märket är 16 Air Assault Brigade och vänstra är Royal Irish Regiment.
Nej, jag har inte testat dessa än men jag har använt och varit nära andras på spel och de smäller kanske lite mer än en vanlig granat med 9mm hylsan. 12ga har jag nog aldrig hört tror jag, eller jo kanske en gång utomhus i Bockaby.Nixon skrev:Bay Cat: har du dragit av nån? Hur får man tag i laddningar i Svea? Priser på de senare? Dräglade efter de här, men alla som man ser på film låter helt chockade...
* Edit tummeupptummeupp*
-
Du har så rätt 5224 - Då 1st Battalion Royal Irish är en av tre så kallade light role battalion så tillhör dom just 16 Air assault, även kända som The Paras.
Så att just Para-märket sitter där det gör är helt normalt!
Så att just Para-märket sitter där det gör är helt normalt!
At the going down of the sun
and in the morning,
We will remember them
QoT - Never there, always expected!
and in the morning,
We will remember them
QoT - Never there, always expected!
Zlaja välkommen i klubben 
Vad gäller deras tillverkning så är de nog inte slöa utan det är hög efterfrågan och som privatperson i Sverige är man nog inte speciellt prioriterad heller

Vad gäller deras tillverkning så är de nog inte slöa utan det är hög efterfrågan och som privatperson i Sverige är man nog inte speciellt prioriterad heller

Äntligen rätt camo Hammer 

The bitterness of poor quality lasts long after the sweetness of low price is forgotten.
www.facebook.com/seraph.green
www.instagram.com/seraph_green
www.facebook.com/seraph.green
www.instagram.com/seraph_green
Fin JPC Zlaja. När kan jag komma och hämta den? 

Re: Sv: Nyinköpta saker - Diskussion 2013
@Hammerhead
Jäklar vad du köper grejer
Använder du allt du köper eller samlar du mest?
Jäklar vad du köper grejer

Använder du allt du köper eller samlar du mest?
Ok, testar gör väl kanske alla med sina saker. Menade mer om du använder det du köper på spel lite oftare än en gång tex.
Får man fråga hur det kommer sig att du kan ta dig till staterna mer än gemene man (har för mig att du pratat USA-resor tidigare), är det genom jobb eller så? Med allt RS du har köpt så låter det som ett ganska bra avlönat jobb också.