Posing 2013 - Diskussion
Re: Posing 2013 - Diskussion
Tack så mycket Mixe! Det uppskattas!
Jävligt fräck bild Mixe. RS pang och Division Bärsärk? Kan du berätta mer om det?
Grym känsla Mixe!
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Haha, RS peang. Skrev det mest som skämt. En peang är ett kirurginstrument som bl.a kan användas för att klämma igen öppna blodkärl. Det hänger en på min väst på bilden, och den är så äkta den kan bli.
Men det var en del pang den dagen också. Division Bärsärk bjöd på scenariospel med riggade minor i träden, gott om pyro och lömska attacker. Ytterst väl förberett och arrangerat. Vi i S.A.R bjöd på hårt motstånd, sniperteam och tydligt träfftagande. Askul spel. Det blir mer i år.
Och tack för berömmet!
Men det var en del pang den dagen också. Division Bärsärk bjöd på scenariospel med riggade minor i träden, gott om pyro och lömska attacker. Ytterst väl förberett och arrangerat. Vi i S.A.R bjöd på hårt motstånd, sniperteam och tydligt träfftagande. Askul spel. Det blir mer i år.
Och tack för berömmet!
Ser nice ut Gradovic 

The bitterness of poor quality lasts long after the sweetness of low price is forgotten.
www.facebook.com/seraph.green
www.instagram.com/seraph_green
www.facebook.com/seraph.green
www.instagram.com/seraph_green
-
Tackar, tackar. Är på gång med ett NAVSPECWAR RECCE-kit också som förmodligen kommer att presenteras inom några veckor! 

The Ammunition Magician
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
Massor av riktigt fina bilder här.
Mixe: Skön känsla i den bilden.
Det här:
Mixe: Skön känsla i den bilden.
Det här:
gjorde min förmiddag!Skjuten soldat repro
RS vinterskog

Fireteam Cerberus - 2nd Battalion 1st Marines
Affärsredovisningar
Affärsredovisningar i gamla forumet
Affärsredovisningar
Affärsredovisningar i gamla forumet
Rike: gillar din insurgent-kittning bäst. SEALen ser helt galen ut, jag tror att det är de styva kläderna och en brist på svett, gyttja och mosade mygg som gör att det skriker airsoft. Jämför med den första insurgens jacka, som lyfter hela bilden. Jag tycker det illustrerar svårigheten att få till en autentisk helhetskänsla, trots att delarna är rätt.
Vill gärna se dig efter en helg i nån gyttjegrop.
*edit Nu menade jag inte att gnälla, tycker du lyckas bra i stort. Ville bara illustrera en fundering kring vad som gör vissa kits fantastiska och vissa ännu inte där än*
Vill gärna se dig efter en helg i nån gyttjegrop.
*edit Nu menade jag inte att gnälla, tycker du lyckas bra i stort. Ville bara illustrera en fundering kring vad som gör vissa kits fantastiska och vissa ännu inte där än*
Senast redigerad av 1 Nixon, redigerad totalt 0 gånger.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Det är ju inte mycket VN spel att åka på precis, blir nog bättre när jag får tag på en sliten ERDL jacka..
innomhusposing blir sällan bättre än detta tyvärr..
innomhusposing blir sällan bättre än detta tyvärr..
Imponerande som alltid Seraph.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.