We Glock är den okej/bra/jättebra?
Re: We Glock är den okej/bra/jättebra?
Ni som har en Glock från WE, vad har ni för modell och hur nöjda är ni med den?
Sitter nämligen själv och kollar på en WE G18C men har en väldig beslutsångest. Har hört mycket att den går sönder osv vid användning av auto funktionen, är det värt att titta på annat?
Såg nämligen auto mer som en rolig extrafuntion, men om den ska ha sönder pistolen så kanske det blir en G17...
Sitter nämligen själv och kollar på en WE G18C men har en väldig beslutsångest. Har hört mycket att den går sönder osv vid användning av auto funktionen, är det värt att titta på annat?
Såg nämligen auto mer som en rolig extrafuntion, men om den ska ha sönder pistolen så kanske det blir en G17...
-
Jag har en G18C, att skjuta auto med pistolen är mer som ett gimmick som faller bort ganska snabbt enligt mig. Jag har haft den i cirka ett år och använder knappt auto. Många som jag har sett på internet klagar på trasiga nozzle eftersom den pallar inte konstant auto osv. Köp hellre G17
War is won by the man with the bigger gun
Skulle säga: kör KJW istället för WE om du kan tänka dig G19 istället för G17. Välj bort G18 oavsett märke.
Jobbar på Röda Stjärnan
KSC Glock 19 is teh best...
Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
Glömde tillägga.
WEs rekylfjädrar är slappa som fan...blev direkt byte på alla jag köpt.
WEs rekylfjädrar är slappa som fan...blev direkt byte på alla jag köpt.
Hur är co2 maggen till WE glocken?
Jag är ute efter en glock som kan ta co2 mag. De jag kikat på hittills som det finns co2 mag till är KSC/KWA och nu WE
Kan någon jämföra dessa som co2 pickor?
Jag är ute efter en glock som kan ta co2 mag. De jag kikat på hittills som det finns co2 mag till är KSC/KWA och nu WE
Kan någon jämföra dessa som co2 pickor?
We glock been there done that and never again!
We´s magasin är ett skämt om ni frågar mig.
Mitt ena glock magg gick sönder vid första auto tömningen.
Så det var helt i ca 5min sen var ett trasigt vid ankomst med en defekt ventil.
Vill du ha grejer som funkar bra och har bra prestanda så är det TM som gäller.
Fast KSC Glock 19 är en favorit också.
We´s magasin är ett skämt om ni frågar mig.
Mitt ena glock magg gick sönder vid första auto tömningen.
Så det var helt i ca 5min sen var ett trasigt vid ankomst med en defekt ventil.
Vill du ha grejer som funkar bra och har bra prestanda så är det TM som gäller.
Fast KSC Glock 19 är en favorit också.
------------------------------------------
Länk till mina affärsredovisningar!
https://www.airsoftsverige.com/forum/vi ... an#p234242
Länk till mina affärsredovisningar!
https://www.airsoftsverige.com/forum/vi ... an#p234242
-
Varför? Dom är jäkligt fräcka!Skepparn skrev: Välj bort G18 oavsett märke.

Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
För att dem inte är hållbara med sin autofunktion?
Spräcker nozzlar etc.
Ska man ha en bra och hållbar gaspistol så kör man TM och ersätter tex manteln till en metallversion för känslan.
Sen finns det märken som är vettiga till billigt pris. Problemet är att man har större eller mindre chans att få måndagsex.
Jag köpte tex en 3hk px4. Funkar skitbra ur lådan och skjuter bra. Finishen är lite sådär och jag vet inte alls hur länge sen håller. Men den var 100dollar billigare än TMs px4.
Så antingen hostar man upp cashen direkt. Eller så levar man med vetskapen att man kanske snart måste investera i nozzlar o dyligt.
Spräcker nozzlar etc.
Ska man ha en bra och hållbar gaspistol så kör man TM och ersätter tex manteln till en metallversion för känslan.
Sen finns det märken som är vettiga till billigt pris. Problemet är att man har större eller mindre chans att få måndagsex.
Jag köpte tex en 3hk px4. Funkar skitbra ur lådan och skjuter bra. Finishen är lite sådär och jag vet inte alls hur länge sen håller. Men den var 100dollar billigare än TMs px4.
Så antingen hostar man upp cashen direkt. Eller så levar man med vetskapen att man kanske snart måste investera i nozzlar o dyligt.