AGM mp40
-
Re: AGM mp40
Skönt att det löste sig är ju riktigt synd på en sån skönhet annars:)
-
Respekt, Anton!
Mitt gamla nom de guerre i bushen: "Slavko"
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3
Även jag har ägt en AGM MP40 en gång i tiden. Mycket trevlig för pengarna men fungerande inte helt hundra ur lådan (boxen lät skränigt och geväret dubbelmatade ganska ofta). Lätt åtgärdat dock.
Idag hade jag nog hellre köpt SRC's MP40. (Mycket) mer trovärdig finish med markings, ingen ful eldväljare osv. Eventuellt meck verkar man ju inte komma ifrån i denna hobbyn så jag kör hellre på snyggaste alternativet direkt.
Misstänker att det kanske är lättare att få tag på reservdelar också från SRC än vad det är från AGM...
SRC MP40 är en tusenlapp dyrare på rödastjärnan, men är det värt det? Vad vet jag...
Idag hade jag nog hellre köpt SRC's MP40. (Mycket) mer trovärdig finish med markings, ingen ful eldväljare osv. Eventuellt meck verkar man ju inte komma ifrån i denna hobbyn så jag kör hellre på snyggaste alternativet direkt.

Misstänker att det kanske är lättare att få tag på reservdelar också från SRC än vad det är från AGM...
SRC MP40 är en tusenlapp dyrare på rödastjärnan, men är det värt det? Vad vet jag...

Särskrivning dödar miljoner människor dagligen.
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Ska man byta ut bussningarna måste man också shimma om boxen. Annars kan man få kugg som glappar i sidled (kan leda till totalhaveri) eller som inte rullar fritt.
Jag hade kört den som den är och bara öppnat och kollat bussningarna från utsidan då och då för att försäkra mig om att de var intakta.
Jag hade kört den som den är och bara öppnat och kollat bussningarna från utsidan då och då för att försäkra mig om att de var intakta.