A&K SVD trasig?
-
A&K SVD trasig?
Tjena jag köpte en A&K SVD AEG till brorsan från ehobbyasia och den funkar kasst rent ut sagt den skjuter ungefär ett magasin sen slutar den skjuta senast i lördags körde jag i ett fullt laddat batteri och den sköt ungefär en halv minut sen bara klickar den och inget händer vad är det då för fel??
nån som kan komma med förslag på vad de kan vara för fel och vad vi gör för att åtgärda felet??
nån som kan komma med förslag på vad de kan vara för fel och vad vi gör för att åtgärda felet??
I'm Hammer, Sledge Hammer. Hammer down and bring the PAIN!!
There are something on your face! *SMACK* IT WAS PAIN!!!!
-
Re: A&K SVD trasig?
Använder du standard batteri (t.ex ett som följde med bössan) och kör utomhus? I sådantfall kommer 99% av oss säga: släng batterier i sjön och köp en Lipo ack. Samt lipo-laddare. (:
-
det är ju lipo vi har har provat med både 11,1 v och 7,4 v fick inga batterier till dem, jag använder bara lipo
-
Har säkringen pajat lär bössan inte skjuta alls då en säkring bryter den slutna kretsen som uppstår?
-
Den håller på så varje gång vi försöker göra nått med den att den skjuter lite sen slutar den funka :/ och jag som inte är jätte duktig på sånt här vågar ju inte skruva isär den och så :O inte utan en steg för steg beskrivning med bilder:P
-
ja precis den klickar bara vi förstår ingenting:O
Kan ju vara allt från kablarna till motorn sitter löst o bara trillat i mot motorn i vissa lägen, elr är trigger asemblyin knas...
Finns hur många såna grejer som helst att rabbla upp, skruva isär bössan. Kan inte hända mer än att den går sönder mer om du misshandlar den vi isär plockningen... Dessutom är de inte jätte dyra och ändligt mig så är de fail att hålla på med airsoft om man ALDRIG har skruvat sönder en bössa för. Precis som allt annat, känns töntigt att springa runt med någon som man inte har de blekaste hur den fungerar inuti... Just mai thinking.
Finns antagligen någon affär du kan lämna in den till om du fegar, men de brukar kosta pengar.
@Jackjaevel Han sa ju inget om att den skött ibland i första inlägget. Så de kunde mycke möjligt varit säkringen.
Finns hur många såna grejer som helst att rabbla upp, skruva isär bössan. Kan inte hända mer än att den går sönder mer om du misshandlar den vi isär plockningen... Dessutom är de inte jätte dyra och ändligt mig så är de fail att hålla på med airsoft om man ALDRIG har skruvat sönder en bössa för. Precis som allt annat, känns töntigt att springa runt med någon som man inte har de blekaste hur den fungerar inuti... Just mai thinking.
Finns antagligen någon affär du kan lämna in den till om du fegar, men de brukar kosta pengar.
@Jackjaevel Han sa ju inget om att den skött ibland i första inlägget. Så de kunde mycke möjligt varit säkringen.

De svider när jag kissar.
-
Snöhäst: jag tänkte mer på den delen där ts skrev "den skjuter ungefär ett halvt mag, sen dör den"