AK5 Airsoft
-
Re: AK5 Airsoft
fick mina socom mag idag laddade magget med ca 100 boll och den matade på bra ska testa mer imorrn när man ser vad man gör
gick ner till min källare och laddade i 150 BBs och alla matade igenom alla som en dröm!
gick ner till min källare och laddade i 150 BBs och alla matade igenom alla som en dröm!
Helvetes! Den där är ju stenhård!
Det verkar enbart vara mitt exemplar av vapnet som är defekt - det tar konsekvent inga mid-capmagasin jag har prövat: G&P, Socom, Magpul... inget fungerar. Det enda som matar kulor är G&G:s egna high-cap av olika modeller; vad detta beror på är för mig ett mysterium. Fler som upplevt detta, eller har tankar på vad felet kan vara?
Tänk på döden! - Affärsredovisningar
-
kolla kabeln som ligger längs med fram till handgarden så inte den ligger uppe på boxen och tar plats! sen märkte jag att mina klickade i men sen tryckte jag lite till o då kom det i mer typ!!!
Helvetes! Den där är ju stenhård!
Så... ska köpa plåtmagg tänkte jag. Någon som testat och rekommenderar nått märke?
SWST W04
"It'll be coming out in three colors, green, black and green and brown, this kind of brown [touches the upper rail].".
-
Och? Dom måste ju sälja för att gå runt, vissa kanske ogillar OD.
-
Det sista var faktiskt inte så värst oväntat. G&G lyckades ju åstadkomma rejält fula plastdetaljer i brun nyans. Tack vare påtryckningar från Svenskt håll ändrade dom till bättre nyanser och var därmed tvungen att halta produktionen.
Att de försöker kränga av de till "andra, ej insatta" istället för att slänga prylarna är ju faktiskt ekonomiskt försvarbart.
Att de försöker kränga av de till "andra, ej insatta" istället för att slänga prylarna är ju faktiskt ekonomiskt försvarbart.
The Ammunition Magician
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
När jag gjorde lumpen 03/04 så var alla AK5C helsvarta. Av dom vi hade dvs.
Det var ingen AK5C, utan försöksmodellen, AK5CF.