Köpe av arsenal M4 variant

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Prospero

Köpe av arsenal M4 variant

Inlägg av Prospero »

Om man av någon anledning skall köpa på sig några bössor... samma modell samma tillverkare
Dom skall redan från början vara hyffsat driftsäkra ha en ok prestanda och inte behöva uppgrades out of the box innan de är ganska spelbara... ingen super prestanda men ändå kul att spela med och med "bra" räckvidd..
Modellen tror jag blir i grunden en M4 av något slag.
DBoys och GG har väll modeller som skulle kunna vara rimmliga... fler förslag...?
Är alla Taiwanguns PJ bössor uppgraderade?
Signing of...
Fritte "PROSPERO"
Seal Team : Zero

-För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras!-

~Marcus Porcius Cato maior~

ohman

Re: Köpe av arsenal M4 variant

Inlägg av ohman »

Alla PJ är uppgraderade A&K, så ja, alla är uppgraderade.
D-Boys, G&G, SRC (Gen III) och möjligen Aim Top borde alla vara alternativ som fungerar.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Welle

Inlägg av Welle »

G&P är ett bra val, dom är väldigt "kompatibla" med alla tillbehör och reservdelar som finns. Det finns dessutom en myriad av m4 modeller av just G&P. Dock så är dom ganska dyra.

Dboys och A&K är bra alternativ.
Lite finare, lite bättre

p33krN

Inlägg av p33krN »

Jag tror att G&G:s combatmachine eller vad dem nu heter, är ett ganska så bra val. Dem är billiga och har rätt trim.

Hade du tänkt till typ uthyrning eller?

Har själv en P&J M4. Det första jag gjorde va att byta kablar och trim då den gör 134m/s ur lådan. Annars så är dem solida bössor till ett bra pris. Något låg ROF även på 11.1v lipo. Tror det kan va så att dem har hightorquemotor eller kuggar.

tarkan

Inlägg av tarkan »

Kolla in G&Gs GR15 finns mycket gott att finna om den på nätet. Är aningen bättre än de billigare Combat Machine.

Jag har en och är nöjd, köpte den för att få mycket pang för pengarna. Är jättenöjd än så länge.

kimjoh560

Inlägg av kimjoh560 »

P&J bössorna är väldigt bra för sitt pris. Tror också att de har high-torque internals då de drar runt en 150 fjäder utan problem. Min är dock semispärrad så RoF kan jag inte uttala mig om. Har själv en m16 som jag byggt om till DMR som jag är väldigt nöjd med. Vissa mindre kompatiblitetsproblem då man ska byta delar, men inget stort som man inte fixar själv.

Om jag inte minns helt fel är märket Boyi precis samma sak som DBoys så även deras bössor hittar do hos twg.

Combatmachine är väl med plastkropp? Det är kanske inte så kul
Lgt. Skalptagare

Nixon

Inlägg av Nixon »

Jag har goda erfarenheter av JG FB66xx, dvs deras helmetallserie med inbyggd mosfet. Gör mellan 128-140 stock.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.

Skriv svar