Vilken m4a1 skulle ni tycka var bäst?
Re: Vilken m4a1 skulle ni tycka var bäst?
Är grymt nöjd med min SRC som jag nyss fått hem, bra internals och externals. Men oavsett så är det värt att ta en titt på taiwangun då du kan handla både SRC, G&G samt DBoys (Boyi) därifrån. Avsevärt mycket billigare än i Sverige. TWG ligger i polen för övrigt, alltså ingen svensk moms och tull när du handlar därifrån.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Okej det är ju bra kan kolla där
-
Hur är Dboys CQB modell BI-3981? Har hört att det ska vara en del ganska lösa delar. Är det från ex till ex eller är de generellt lösa? Går det lätt att fixa?
http://www.taiwangun.com/electric-air-s ... oyi_1.html
http://www.taiwangun.com/electric-air-s ... oyi_1.html
-
jag har den och där är inget löst iallafall!
iof har jag bytt lite externals till magpulls PTS på hela bössan. men allt annat är orginal...
Enda jag kan klanka ner på bössan är spring guiden som är i metall/plast! bytte den mot en SHS stål!
iof har jag bytt lite externals till magpulls PTS på hela bössan. men allt annat är orginal...
Enda jag kan klanka ner på bössan är spring guiden som är i metall/plast! bytte den mot en SHS stål!
Helvetes! Den där är ju stenhård!
Killar på youtube kan inte ens hitta sina rövar....Dboys funkar, den är billig och skjuter lika bra som alla andra, good shit.
Men det är ICS du vill ha. Splitt boxar är till och med nybörjarvänliga
Sen har de väldigt mycket trevligare hopup än TM standard (vanliga M4 hoppen). Ska du bygga en grymm M4 plattform så är det ICS. Vill du ha ett enkelt trevlig M4 som du vill lita på, så ligger ICS där också. Om du vill ha en snygg och riktigt nicet yttre så är det G&P.
Titta inte dig blind på internals för du kommer för eller senare byta ut dem. Glo då hellre på det yttre eller smarta inre lösningar som ICS är fylld med.
Men det är ICS du vill ha. Splitt boxar är till och med nybörjarvänliga

Titta inte dig blind på internals för du kommer för eller senare byta ut dem. Glo då hellre på det yttre eller smarta inre lösningar som ICS är fylld med.
Omnia dicta fortiora si dicta Latina
-
+1 på Protnev! Enda nackdelen med ICS är att de har lite egna lösningar på vissa grejer. Stocken är en av dem. Men att modda kolvrörsadaptern så att du kan få på en vanlig stock tar ca 5 minuter med dremel.
Fd. Septicemia
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
-
Jag skulle rekommendera WE M4:a den ska tydligen vara grymt bra enligt folk som har spelat med den plus att den har trademarks som du var ute efter. Den ska inte kosta så mycket heller.
Jag skulle själv köpa denna men jag har utökat min budget till en annan bössa.
Här kan du se en review på den med 30 meters test skjutning
http://m.youtube.com/#/watch?v=hep402VC ... Cyqs&gl=SE
Jag skulle själv köpa denna men jag har utökat min budget till en annan bössa.
Här kan du se en review på den med 30 meters test skjutning
http://m.youtube.com/#/watch?v=hep402VC ... Cyqs&gl=SE
Senast redigerad av 1 Madbull Mike, redigerad totalt 0 gånger.
Dock gasdriven...
-
Nej det är en AEG
ICS <3 Fantastiska bössor. Så enkla att mecka med att till och med jag (en kvinna :O) kan göra det! Dom tål hur mycket som helst för övrigt. Jag har släpat runt min i snö, kört in magasin med snö på utan att kulbanan påverkats, kastat runt den, tappat den.. Ja. Listan är lång. ICS är bra skit helt enkelt.
RapingBear <3 TaiNt | "Du är pervers.. Men snäll!" - Kerberos :D