1. Gas eller el, vad är mest pålitligt? Kommer antagligen inte göra vinterspel då jag går i ide när det blir kallt ute..
2. Vilken butik ska jag handla ifrån om jag bor i Stockholm? Jag har sett att priserna kan skilja sig på flera tusenlappar mellan dom jag kollat på.
3. Jag är ute efter en M16, då jag älskat utseendet på det vapnet så länge jag kan minnas. Jag behöver inte det dyraste, mest high-tech som finns just nu känner jag. Bara det duger i krig så är jag nöjd, kan ju alltid uppgradera vid senare skede! Helst gjort i metall (tyngre och bökigare, jag vet, men gillar känslan av ett tungt vapen). Vad kan man få tänkas ge för ett sådant? Dom jag hittat ligger på runt 3000-5000kr. Jag hade väl tänkt mig att komma ner i hälften av det ungefär. Är det helt orimligt?
4. Jag antar att bara för att priset är högt behöver inte vapnet vara av kvalité, då vissa butiker driver upp priserna något brutalt. Vad ska jag kolla efter för att veta att jag inte köper något som går sönder direkt?
5. Tillbaka till min M16. Är det mycket underhåll som måste skötas på ett sådant vapen?
Hoppas ni kan ta er tid att hjälpa en gröngöling!

Tackar på förhand!