Puxing PX-888k
Re: Puxing PX-888k
Na 771 fungerar bra och är billig så man kan köpa en ny om den går sönder
beställs på 409 för ca 12 dollar
beställs på 409 för ca 12 dollar
Ger även jag en positiv rekommendation på Nagoya Na-771
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
Tackar för tipset, hörde mig för och det visade sig att en polare har den antennen. Han tycker att den inte fungerar något vidare på PMR kanalerna, är det något ni märkt?
Har faktiskt inte testat den på PMR längre bort än säg 300m i kuperad skog - då fungerade den utmärkt men det är ju inget extraordinärt heller.
И если в поход cтрана позовет
Vanlig NA771 fungerar fint på UHF PMR, LPD och SRBR samt 155MHz.
This space intentionally left blank
Själv får man upp "invalid port number" när man försöker skriva över till radion. kör veration 3.4.36.247 atm. några förslag på vad som kan fixa problemet ?
Du behöver kolla vilken port du använder i enhetshanteran ex com 3 och sen väljer du com 3 i programmet
kolla bara så att du använder rätt program och drivrutiner
kolla bara så att du använder rätt program och drivrutiner
prövade med att byta till rätt com-port. men fortfarande samma meddelande. Jag antar att det är drivrutinerna. På enhetshanteraren så finns det ett varningstecken med ett utropstecken i (
) "prolific USB-to-serial comm port " men hittills har alla drivrutiner jag prövat visat detta :S

testat dem jag laddade upp tidigare i tråden ? http://www.4shared.com/zip/E9Yjcw80/Puxing_888k.html
Se till att avinstallera allt innan bara
En fråga bara använder du win 7 ?
därför dem här fungerar bara i win 7 
Se till att avinstallera allt innan bara

En fråga bara använder du win 7 ?

tack för svar och ursäkta för seg respons då jag tog ett uppehåll med att försöka mig på den jävla kabeln ! 
Har testat de mesta tycker jag. Vad äre jag ska avinstallera ? alla andra radiorelaterade program ?
japp, Win 7 äre som gäller

Har testat de mesta tycker jag. Vad äre jag ska avinstallera ? alla andra radiorelaterade program ?
japp, Win 7 äre som gäller