Köpa TM Glock i Sverige?
Köpa TM Glock i Sverige?
Någon som vet om man kan få tag i en TM Glock 17 av någon återförsäljare i Sverige?
Re: Köpa TM Glock i Sverige?
Batalj är den enda som mig veterligen har den.
http://batalj.eu/pistol/2964-tokyo-maru ... gen-3.html
Dock finns det ju ett gäng andra åf's som säkert kan tänka sig importera den åt dig.
http://batalj.eu/pistol/2964-tokyo-maru ... gen-3.html
Dock finns det ju ett gäng andra åf's som säkert kan tänka sig importera den åt dig.
"If at first you don't succeed, go get a .50 cal" - DemolitionRanch
-
Ring och kolla lagerstatusen med Batalj innan du gör beställningen.
Är det bara Batalj som "har dem hemma" eller finns det flera ÅF som brukar ha dem i lager?
Vet ju att flera importerar vid förfrågan.
Vet ju att flera importerar vid förfrågan.
Baby Cat: Jag införskaffade mig en för ett tag sen och när jag letade efter den så hittade jag den
bara hos batalj...har dock inte frågat olika ÅF om dom kunde ta in den...så vet inte hur de e på den fronten tyvärr...
bara hos batalj...har dock inte frågat olika ÅF om dom kunde ta in den...så vet inte hur de e på den fronten tyvärr...
Vilka fler betrodda ÅF inom EU kan man gå på?
Gunfire.pl sålde slut här idag
Gunfire.pl sålde slut här idag

Baby Cat: Frågan e om de e värt det med tullen å allt eftersom de e gbb...?
Det var därför jag skrev inom EU för vad jag vet (tror) så är det väl inte några bekymmer då?
Får fräscha upp minnet om GBBR-historia-tråden annars.
Får fräscha upp minnet om GBBR-historia-tråden annars.
Baby cat: den ska fortfarande igenom tullen in på svensk mark så det spelar
ingen roll om det är kina eller danmark så ses det fortfarande som vapensmuggling...
däremot så slipper du momsen inom eu...
ingen roll om det är kina eller danmark så ses det fortfarande som vapensmuggling...
däremot så slipper du momsen inom eu...
Att det skall vara så meckigt då 
Man vågar ju inte beställa från Batalj när man läser omdömestråden här på forumet, den är ju inte så trevlig.
Vapenbutiken hade stopp i sin import just nu - någon som kan tipsa eller ska man börja leta beggat?

Man vågar ju inte beställa från Batalj när man läser omdömestråden här på forumet, den är ju inte så trevlig.
Vapenbutiken hade stopp i sin import just nu - någon som kan tipsa eller ska man börja leta beggat?