Dan Wesson 4"

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Fillthee

Dan Wesson 4"

Inlägg av Fillthee »

Tjena.
Tänkte bara höra om det är någon som vet varför denna revolvern kostar 895:- på Jula, när den kostar nästan det dubbla hos en hel drös andra återförsäljare på nätet? Är det nån skitmodell som jula har?

Gwlyddyn

Re: Dan Wesson 4"

Inlägg av Gwlyddyn »

Jula har inte "Det här är en hobby folk är vana att betala för"-påslaget?

Jack

Inlägg av Jack »

Av bilderna och infon att döma har jag svårt att avgöra någon skillnad på Julas pistol och övriga ÅF. Vad surt då jag köpte Dan Wesson 4" för bra mycket mer :(

*Edit Kanske Jula är nya affären att handla på då alla andra rusar iväg i skyhöga priser?

Fillthee

Inlägg av Fillthee »

Jag köpte min på jula just pga priset. Men eftersom jag är en så kallad noob och dessutom inte hållt i nån av de dyra så har jag inte en aning. Men jag tycker nog det luktar som att Gwlyddyn är något på spåret.

18 november 2012, 17:51:

@ Jack: Dock så har de ju inte så värst stort utbud. :-)

Jack

Inlägg av Jack »

Fillthee:

HAHA nej precis kände att jag var tvungen att vara lite ironisk. :D Kändes som att det kanske är något att satsa på i framtiden om diverse ÅF börjar sälja lite airsoftrelaterat.

Fillthee

Inlägg av Fillthee »

Jack:
Har din puffra fått vara med om nåt fieldtest eller du använder inte den när du spelar? Hade varit kul att höra lite om hur den funkar in action. :)

Jack

Inlägg av Jack »

Jodå, jag har använt den en hel del på privatspel. Alltid kul att behöva stressladda då motståndaren räknar dom 6 skott man har :D Har funkat utan några problem. Det enda som är lite tråkigt om man ska använda den som riktigt sidearm är väl FPS:en. Men utöver det så gillar jag den skarpt. Helt klart värd dom pengar jag la ut på den, och det var tyvärr inga 895:- Så jag skulle säga att för dom pengarna är den riktigt prisvärd :)

Fillthee

Inlägg av Fillthee »

Låter ju lagom panikartat och kul. ;)
Dessa borde ju kunna funka om man vill ha den som sidearm: http://www.hobbex.se/sv/artiklar/patron ... 2-pcs.html

edit: Såg nu att de patronerna halverar effekten. Kanske blir lite väl slött då.

Skriv svar