AK5 Airsoft
Re: AK5 Airsoft
en tanke: kan det var så att våran efterfrågan på vapnet ledde till att den kom i produktion? är det här resultatet av att airsoftare visat intresse? om så är fallet så tycker jag att alla som signerat listor,tagit kontakt med tillverkare kan slå sig för bröstet! då detta sprider hopp på att fler efterlängtade bössor kan komma i produktion! 

CTR EP3 Championship White, nuff said
Jämför bilder på den nu och för 3 veckor sedan. Nu är det svårt att se skillnad från den riktiga skulle jag vilja påstå.
Sandbox Heroes | Sierra Lima
Jag skulle tro detta - något som stödjer den tankegången är att G&G nu lagt ut en förfrågan på sin Facebook-sida där de efterlyser nästa projekt.Bloodneed skrev:en tanke: kan det var så att vår efterfrågan på vapnet ledde till att den kom i produktion? är det här resultatet av att airsoftare visat intresse?
"What gun would everyone like G&G to make? Let us know which gun and why? Maybe your dream of G&G making your favorite rifle may just come true!"
Tänk på döden! - Affärsredovisningar
Ja dem har verkligen lyssnat, att dem ändrade färgvalet i sista minuten pågrund av att folk mailat in med feedback är ett tecken på att de tar det seriöst.
Vad jag kan se så är där 2 olikheter från orginalet, men det är bara småsaker!
Vad jag kan se så är där 2 olikheter från orginalet, men det är bara småsaker!
Occurrit militibus fatum
Detta har väl avhandlats i flera trådar. Man kan inte räkna med bara dollarpriset.Varg skrev:Från WGC blir det MAX 3500 om jag räknat rätt. Vi med högre rabatt hamnar dock på ca. 3000.
Om jag räknar rätt så kostar den minst ~4000:-.
($410*6,7)+400*~1,29=~4000:-
För inte räknar vi väl med att vi smugglar in sakerna ?
Skriv gärna din uträkning så jag och andra förstår hur du gör för att handla så billigt.
-
Han räknar nog med att den INTE ska fastna i tullen!
tror ingen här gråter om de inte blir stoppade!
tror ingen här gråter om de inte blir stoppade!
Helvetes! Den där är ju stenhård!
-
Den gamla 1,29-uträkningen är baserad på priset med frakt gånger momsen (25%) plus administrativa avgifter från tullen (4%).
The Ammunition Magician
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
http://derpairsoft.blogg.se/2012/novemb ... sikte.html
Striker kommer få in en kopia på Aimpoint CS! Blir ju bara bättre och bättre!
Striker kommer få in en kopia på Aimpoint CS! Blir ju bara bättre och bättre!