Rebel loadout

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
IP

Rebel loadout

Inlägg av IP »

Jag undrar lite vad en rebel har för outfit?
Vapnet jag har är en CYMA 028 AK47, så vapnet fungerar till Rebel, men jag har ingen riktigt loadout.
Några tips?

/ IP

A_Müller
Admin

Re: Rebel loadout

Inlägg av A_Müller »

Ett tips kan vara att kolla guerillas/bad guy gear tråden.
"Daddy, what happens when you die?" "Erhm.... son.... you go into respawn"

"Pain is temporary, chicks dig scars"

Bloodneed

Inlägg av Bloodneed »

Kolla mediatråden, beror ju helt på vilken typ av rebel/frihetskämpe du ska gestaltalta .. Mina favorit är chechener den perfekta blandningen av utdaterad rysk utrustning och gamla adidasplagg ;) de vapen du listar duger mycket väl för ändamålet . Men snälla gör inte en "Sarajevo-Bosse" /"Airsoft-Leif ".. Känns som pmc och rebel har blivit frikort för att inte lägga tid och tanke på sin utrustning .. Som sagt kolla in rebeltråden i mediadelen
CTR EP3 Championship White, nuff said

IP

Inlägg av IP »

Tack så mycket, ska titta där :)

10 november 2012, 22:40:

Ursäkta, är ganska dålig på detta. Men vart kan jag hitta rebel/guerilla tråden? :)

/ IP

Bloodneed

Inlägg av Bloodneed »

CTR EP3 Championship White, nuff said

IP

Inlägg av IP »

Tack :)

Rhino

Inlägg av Rhino »

Tänkte bara nämna att jag har spelat den typen av utrustning Bloodneed nämner, så har du några frågor är det bara slänga iväg ett PM till mig.
We strike from the shadows.

Jag är 12år, jag lovar.

FarbrorOscar

Inlägg av FarbrorOscar »

Jag spelade förut som tjetjensk gerilla och körde valfri woodland-ish (dvs woodland, dpm eller flora-byxor) och adidasjacka. På det kan du egentligen ha vilken rigg eller väst som helst, så länge du skippar plate carrier.
Chicom-riggen är att föredra, då den kan kallas chestriggarnas AK47. Den förekommer i alla krigszoner (nåja), simpel konstruktion och uppfyller de mest grundläggande kraven man kan ha på en rigg.

Det svåra med att bygga en rebellgear är att det inte riktigt finns något som är helt rätt eller fel. Många rebeller i exempelvis Irak, klär sig sannolikt som vanliga västerlänningar gör till vardags. Givetvis är det inte ok att bara därför dra på sig sina jeans och en risig t-shirt och säga att man är en rebell från Baghdad. Det krävs lite mer än så, även om det kanske är på det sättet det faktiskt ser ut i verkligheten. Som bloodneed säger, PMC eller rebell är inte ett frikort för dålig gear.

En rebelloadout kräver finess och att det har lagts ned tankekraft bakom.

Sedan vill jag även säga att, även om det verkar råda delade meningar om det, så är det i min mening väääääldigt sällan ok med "Jag har tagit det av en fallen fiende"-idén Rebeller får inte sin utrustning genom att döda fiender. De köper billiga gamla AKM- eller G3-gevär av ryssar med omoderna mustascher.
I am Russia. Very cute and sex.

Skriv svar