Vilka kulor är bäst resp. Sämst
Re: Vilka kulor är bäst resp. Sämst
Kan gå i god för king arms 28,or i min ptw rullar dom redigt br, så bra att det blir standard påsen 

CTR EP3 Championship White, nuff said
HärligtBlackGoat skrev:KingPanda: Sist jag kollade var det SRC kulor i 25kg paketen. Bra kulor med andra ord.
//BG

-
Vad finns det för risker att använda .12g bbs i en aeg? Och vad har ni för erfarenhet av Open Blaster bbs?
Risken är väl att du inte kommer skjuta rakt i mer än ett par meter om det är det minsta blåsigt ute? 

ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Re: Sv: Vilka kulor är bäst resp. Sämst
Jag kommer ihåg från gamla forumet att Green Devil 0,25g var ganska prisade, och att de flesta som körde PTW använde dem. Så inför att min "gumma" är på att bli levererad har jag slagit på stort och köpt 20,000 kulor av denna sort. 

-
Hur står sig BIOVALs kulor? Kör en Semi-pang på 140 M/S, kört på Madbulls 0,36 och de har väl funkat sisådär. Sen kan 0,36 vara lite i överkant iofs.
Fd. Septicemia
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Vi kör Green Devil 0.25, måste ju tänka på naturen. Har inte haft några problem med dom, och dom ska tydligen om jag förstått rätt vara hög kvalite och funka fint i precisions pipor. Får se hur det går då det blir ny pipa snart.
Några rekommendationer på kulor till en semi på 130 m/s och 0,01 pipa?
Re: Sv: Vilka kulor är bäst resp. Sämst
Jag tror som det har sagts tidigare att Green Devil 0,25 eller 0,28 funkar bra. Hastigheten är ju i underkant vad jag skulle kalla sniper.
Jojo fpsen är ju låg men jag ska köra på detta tills jag petar i en m140 i framtiden