Nyinköpta saker - bilder 2012
Re: Nyinköpta saker - bilder 2012
Fyller väl på med ryska saker då.

PKM fickor till 6Sh112 och en VDV hjälmdok till 6B7-1

PKM fickor till 6Sh112 och en VDV hjälmdok till 6B7-1
PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.
Två "holy grail"-prylar jag letat runder efter i år och dar trillade in i dagarna:
Bars Gorka 3k, Sever camo:

3 av totalt 6 SSO partisan harness som ska vara mig tillhanda inom de närmsta veckorna. En till mig, resten till hågade kamrater...min hopplockad med prylz i fickorna:

Bars Gorka 3k, Sever camo:

3 av totalt 6 SSO partisan harness som ska vara mig tillhanda inom de närmsta veckorna. En till mig, resten till hågade kamrater...min hopplockad med prylz i fickorna:

Non Belior Solum Melior
- mehailz
- Lag / förening: ODA-036
- Aktiv sedan: 2009

Gen2 Multicam combat pants.
Ny cqb bössa samt magpul AFG.
Condor softshell summit jacka.
Var och handlade lite idag 
Ett par SWAT original 9" kängor i tan, köpta på Garderoden, har inte haft chansen att använda dem "på riktigt" än, det ska bli av snart så, väldigt nöjd hittils iaf!

Pistolen är köpt för ett tag sen, en WE M1911 M.E.U GBB, metall, min första GBB, nöjd med pistolen, magasinen var dock lite sådär...
Till den kom idag en WE silecer adapter och en VLTOR silencer. Pistolen & tillbehör köpta på Striker Airsoft.

Sorry för dålig upplösning, har bara en 2 Mpixel Nokia mobilkamera

Ett par SWAT original 9" kängor i tan, köpta på Garderoden, har inte haft chansen att använda dem "på riktigt" än, det ska bli av snart så, väldigt nöjd hittils iaf!

Pistolen är köpt för ett tag sen, en WE M1911 M.E.U GBB, metall, min första GBB, nöjd med pistolen, magasinen var dock lite sådär...
Till den kom idag en WE silecer adapter och en VLTOR silencer. Pistolen & tillbehör köpta på Striker Airsoft.

Sorry för dålig upplösning, har bara en 2 Mpixel Nokia mobilkamera

SPOSN Partizan harness, da FSB bomb!

Tack till 5224 för sambeställningen!

Tack till 5224 för sambeställningen!
PKM USER

De tidiga julklapparna bara regnar in!
-Fältjacka M90K
-Försvarets Ökenhandskar
-PRR med tillhörande grisöra
Sandbox Heroes | Sierra Lima
Modern rysk flamdämpare till PKM. Passar tyvärr inte på A&K PKM, men ska försöka ordna en konverterare.
Classcom 6B23-1 i digital flora med kevlar och plattor, med tillhörande bärpåse, direkt från fabrik.
BONUS: Ryska utbildningsposters för AK-74M och PKM.
Poster inköpt på det äldsta palestinska hotellet i östra Jerusalem som ännu är i drift. Deltog i somras på det första internationella lajvet arrangerat av palestinier i Palestina, fick denna som souvenir av hotellföreståndaren. Äntligen ramat in den här pärlan. Se mer om saken här eller läs om det här om du är intresserad.
Lite nytt inköpt .
Helikon Gunfighter Softshell
Helikon SFU-Special Forces byxa
GATE Merf 3.2 Mosfet
Condor Recon Chest Rig - A-TACS (För CQB)

Helikon Gunfighter Softshell
Helikon SFU-Special Forces byxa
GATE Merf 3.2 Mosfet
Condor Recon Chest Rig - A-TACS (För CQB)