Inte den blekaste aning.. Nyare Cyma ska tydligen va VFC-kloner, men jag vet inte hur kompatibla VFC och LCT är. Den där kan dessutom va en tidigare model, som isf är TM, och inte direkt kompatibel iaf.
Mitt råd är att invänta svar från LCT först innan du spånar vidare. Av egen erfarenhet kan du spara dej ytterligare besvikelser om du inte har för mycket planerat innan du vet hur mycket jobb som måste göras för att saker ska passa. Jag vet att det är kul att leta grejjer man vill ska passa ihop med minimalt pill, men försök vänta med det innan du vet om delen hos LCT ens är tillgänglig för dej, och om/hur olika kroppar kan passa.
VFC > Tm Kompabilitet?
Re: VFC > Tm Kompabilitet?
Mjez, tar och inväntar svar på mitt mail till LCT och ser hur det går an.
Förhoppningsvis svar inom veckan, då man skickade det den här fredagen.
Än så länge har tråden fullbordat (tillsvidare) sitt syfte och tackar er som har hjälpt mig med projektet!
Om projektet är GO efter svar från LCT, skriver man om det här och skall få klart projektet till våren.
Förhoppningsvis svar inom veckan, då man skickade det den här fredagen.
Än så länge har tråden fullbordat (tillsvidare) sitt syfte och tackar er som har hjälpt mig med projektet!
Om projektet är GO efter svar från LCT, skriver man om det här och skall få klart projektet till våren.

"Alla orkar alla vill! Fram med batongen och sprättä med spägän!"
http://www.airsoftgi.com/product_info.p ... ts_id=4816
Om jag kisar och tittar mellan fingrarna skulle jag nästan vilja säga att denna kolven och den på bössan du vill bygga liknar varandra.
Om jag kisar och tittar mellan fingrarna skulle jag nästan vilja säga att denna kolven och den på bössan du vill bygga liknar varandra.
Om du söker det här jobbet med allt det innebär för den lönen uppvisar du ett bristande omdöme som gör dig direkt olämplig för anställning. Citerar ur Hr. Morgonsurs blogg.
Mjez, har redan en sådan stock på min m4, dock så kommer jag köra med en annan stock då det blir för mycket moddning (till AK:n) för att man skall orka med. ^^;
Blir troligen en ERGO eller CTR stock.
Blir troligen en ERGO eller CTR stock.
"Alla orkar alla vill! Fram med batongen och sprättä med spägän!"