Hej alla airsoftare, jag har en liten fundering på om man får spela airsoft på paintball bana?
tack sam för svar.
BkkShooter
airsoft på paintball bana är det okej???
-
Re: airsoft på paintball bana är det okej???
Det är väl bara och fråga den som har banan?
Lite finare, lite bättre
-
Är det en supair (speedball bana) så troligtvis NEJ.
Vill du spela och skjuta på paintballspelare, troligtvis NEJ
Är det en skogsplätt så är det nog inte omöjligt. Men varför frågar du här och inte banägaren?
Vill du spela och skjuta på paintballspelare, troligtvis NEJ
Är det en skogsplätt så är det nog inte omöjligt. Men varför frågar du här och inte banägaren?

-
Okej tack för svar, tänkte kolla här först.
Och tänkte isf hyra hela banan och kör bara airsoft.
Och tänkte isf hyra hela banan och kör bara airsoft.

Men i så fall är det ju föga poäng i att fråga här..? Det är väl bara att fråga markägaren vad han tycker om saken?
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
Alltså, varför skulle inte en supair bana funka?
En banägare här uppe som äger en milleniumbana låter oss spela hur mycket vi vill och orkar.
Tom när han har uthyrning. Då går vi bara emellan då de andra laddar om och crap.
Klart det funkar! Vi kör dock endast på m100 trim, semi och evetuellt endast pistol/hagel. Kan ju säga att pistolfighter på en så liten bana är sjukt skoj!
En banägare här uppe som äger en milleniumbana låter oss spela hur mycket vi vill och orkar.
Tom när han har uthyrning. Då går vi bara emellan då de andra laddar om och crap.
Klart det funkar! Vi kör dock endast på m100 trim, semi och evetuellt endast pistol/hagel. Kan ju säga att pistolfighter på en så liten bana är sjukt skoj!
Jag kan även inflika att beroende på vilket nät som används så kan airsoft-kulor gå rakt igenom maskorna, testa gärna innan ni gör massa antaganden om att folk på andra sidan är säkra. 

"Kan ni inte bara vänta med att bli ovänner tills ni har lite fakta att bråka om?" --Twist
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar