erfarenhet av g&p?
erfarenhet av g&p?
Tjena,
Är det någon här som har erfarenhet av g&p ?? Är det ett bra märke som gör bra produkter?
Är det någon här som har erfarenhet av g&p ?? Är det ett bra märke som gör bra produkter?
Re: erfarenhet av g&p?
G&P är ett väldigt bra märke, först och främst så har de kanske den bästa finishen på bössorna som jag har sett i alla fall, sen så är de interna delarna i helt ok skick de klarar av 7.4 LiPo utan problem och modifikation.
Har både M4 samt M249 av märket G&P och jag älskar bägge bössorna.
Har både M4 samt M249 av märket G&P och jag älskar bägge bössorna.
Krig är Krig, vi intar stadshotellet. (Sann PMC anda)
-
Jag äger en G&P MK46, bästa bössan jag någonsin hållit i mina händer, den externa känslan är grym och den går som ett spett. Helt klart det airsoftköp jag är mest nöjd med. En i laget har en G&P M4, han älskar sin bössa han med.
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.
G&P är bra skit, riktigt schysta externals och de går "bra" direkt ur lådan. Men allt är ju relativt 
//BG

//BG
Blackgoat_m10 på instagram.
Hur mycket kan man trycka upp dem i med original då? 
Tack för alla svar

Tack för alla svar
Du får nog omformulera dig lite för jag har inte en aning om vad du menar.
Krig är Krig, vi intar stadshotellet. (Sann PMC anda)
Jag köpte en M16 från G&P för 1 år sen o blev mycket överaskad, satt o kollade på utgångshastigheten på flera o fastnade för den, när jag väl fick den så gick den ännu bättre, gör ca 127 m/s med 0.20 o går 60-70 meter klockrent, o då är den helt original. Så bra Skit som sagt, as nöjd
Airsfotglobal.com säljer mycket olika vapen från G&p och jag har inte haft några problem med att få hem vapen därifrån

Airsfotglobal.com säljer mycket olika vapen från G&p och jag har inte haft några problem med att få hem vapen därifrån

SST- Vi är inte bra men vi har jävligt skoj
Sörmlands Support Team
Sörmlands Support Team
G&P är ett utmärkt märke, rekommenderas starkt!
Antar han menar hur högt man kan trimma utgångshastigheten på en orginal g&p bössa utan att ha sönbder någe.
Det är inget dock jag kan svara på, då orginal funkar bra som den gör.
Antar han menar hur högt man kan trimma utgångshastigheten på en orginal g&p bössa utan att ha sönbder någe.
Det är inget dock jag kan svara på, då orginal funkar bra som den gör.

"Alla orkar alla vill! Fram med batongen och sprättä med spägän!"
- mehailz
- Lag / förening: ODA-036
- Aktiv sedan: 2009
Köpte en G&P från frysen som gjorde 120ms ur lådan. Skjuter rakt som bara fan!
Väldigt bra märke från det jag har märkt iaf. Bra internals var det i min med.
Väldigt bra märke från det jag har märkt iaf. Bra internals var det i min med.
Instämmer med samtliga.
Köpte en G&P SR16 för snart 3 år sen som fortfarande gör 115m/s och 26 kulor i sekunden (!) på 9.6V NiMh (!!!) helt original. Stabil som ett spett, riktigt snygg finish och material som har tagit många hårda smällar utan minsta skråma. Går långt och rakt, som en klocka fortfarande efter jag vet inte hur många tiotusentals kulor och då har jag inte ens öppnat den en enda gång, inte ens för service.
Har massor av tillbehör från G&P också, rödpunktsikten, kikarsikten, magasin osv och jag är toknöjd med allt. Ser bra ut, fungerar klockrent, stabilt och pålitligt. Riktigt bra grejor rakt igenom!
Köpte en G&P SR16 för snart 3 år sen som fortfarande gör 115m/s och 26 kulor i sekunden (!) på 9.6V NiMh (!!!) helt original. Stabil som ett spett, riktigt snygg finish och material som har tagit många hårda smällar utan minsta skråma. Går långt och rakt, som en klocka fortfarande efter jag vet inte hur många tiotusentals kulor och då har jag inte ens öppnat den en enda gång, inte ens för service.
Har massor av tillbehör från G&P också, rödpunktsikten, kikarsikten, magasin osv och jag är toknöjd med allt. Ser bra ut, fungerar klockrent, stabilt och pålitligt. Riktigt bra grejor rakt igenom!