p33krN:
Givetvis men försöker inte efterlikna något speciellt som sagt så vet inte riktigt där? Utöver detta har jag acu ställ och en tan ibh hjälm typ och nåt mer gevär och är rätt nöjd med hur det funkar som jag har nu så känns ovärt att byta när det sitter bra. Västen var billig och stabil som fan när jag skurit ut från ett liggunderlag och lagt i som plates!
spinko:
Har ju gått på vad som är snyggt endel givetvis men, hade en ciras innan men den va så jävla stor och bökig så den sålde jag och skaffa denna istället. hade en mich hjälm men den va tung och satt inte bra så gjorde om min gamla skatehjälm som inte väger något och sitter kanon

Den videon har en ju sätt innan och hade man pengar i plånboken hade nog garderoben sett ut liknande hehe
Supernaut:
Givetvis knyter man kängorna innan man lämnar lägenheten men tyckte att de inte behövdes när man bara skulle fota lite snabbt hehe.
Ingen fara men jag har faktiskt tänkt på det att det kan va att det ser för nytt ut, har ju vart på några spel men inte tillräckligt med denna uppsättning än.
Bloodneed:
Västen behåller jag nog då jag tycker den sitter gött efter jag satt i liggunderlag som "plates" som jag skrev här över

Har faktiskt vart inne på nåt åt det hållet för den är så jävla varm (kanon när man vart på vinterspel men) men har inte riktigt hittat nån än, länka gärna nåt tips eller så!
Tänkte bara skriva med det ifall så inte nån blir arg om jag inte svarar på deras PM