Hittade ingen tråd som listade det specefika problemet.
Har iallafall köpt 110 rds king arms magasin, problemet är dock att de inte matar något.
Släpper jag spärren borde kulorna jag tankat i flya åt fanders men de sitter bara där lungt och stilla.
Daskar man till magget i sidan poppar fjädern igång men fastnar igen. Detta händer på samtliga mag.
Tänkte fråga om det är någon som har erfarenhet med detta. Enda jag hittar är att man skall smörja upp dem eller fila spärren lite, men eftersom det inte är problemet så är jag lite handfallen.
King arms M14 mag.
-
Re: King arms M14 mag.
Börja inte "smörja" och kladda ner magasinen på en gång. Prova med annan boll först!
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.
-
Samma sak med typ ACM PMag. Du tror inte att det behövs lite break in?
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
King arms mag till tm m14 är hopplösa. Lösningen är att fila en aning på spärren som håller tillbaka kulorna i magget. Detta har löst mina problem jag hade för länge sedan men KA mag.
Lite finare, lite bättre
Har tyvärr ingen annan boll hemma..
Har försökt breaka in dem hela dagen,
kulorna kommer inte ens upp till spärren, Mycket störande.
Har försökt breaka in dem hela dagen,
kulorna kommer inte ens upp till spärren, Mycket störande.
Re: Sv: King arms M14 mag.
Måste hålla med föregående skrivare om att använda andra kulor. Försök hitta så glatta som möjligt. Har haft samma problem med vanliga M4 midcap innan jag bytte kulor.
Då blir det till att göra så. Får köra på High-cap tills nästa beställning.