Halloj.
nu är mina första airsoft på väg hem,
Kunde inte riktigt bestämma mig, så de blev en kittad G36C o en M4.
Söker lite tips om dessa vad som e bra o dåligt på just modellerna, vet ju att märke spelar roll,
men tror inte det e nå superdyra saker, heller.
söker även tips på vad man kan göra för att förbättra dessa,?
Nu ska G36an va uppgraderad med diverse saker, men jag vet inte riktigt.
Sen kommer jag få en Gammal M4 av en gammal polare, de fattas batteri o mag o lite sånt,
men den ska ha kostat över 7000, men för 3-4 år sen. e detta troligen bara skit idag eller vad kan jag förvänta mig tror ni
som vart med lite längre o som vet va som fanns på marknaden för ca 4 år sen.
Som sagt, tacksam för alla möjliga tips o trix med dessa =D
Mina första Airsoft
Re: Mina första Airsoft
Svårt att säga om du inte kan skriva vilka fabrikat och specifika modeller det rör!
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
Re: Mina första Airsoft
ok ok. G36an är en Umarex om jag inte minns fel.
ska kolla upp m4an
6 oktober 2012, 19:07:
Fan va nojjig man blir. igår fick jag ett mail med Kolli IDt på mitt paket, skickat me schenker,
så kollar det i natt typ 0040. då står de att det skickats från borås på torsdagen vid 12 tiden.
tänkte bara för skojs skull gå in nu o se om de kommit närmre, om dom ens kör på helgen.
går in på schenkers hemsida igen o ska söka på paketet. men nu finns inte paketet står det. testar massor, men ingenting =(
man blir ju lite orolig, men hoppas bara på nå strul
ska kolla upp m4an
6 oktober 2012, 19:07:
Fan va nojjig man blir. igår fick jag ett mail med Kolli IDt på mitt paket, skickat me schenker,
så kollar det i natt typ 0040. då står de att det skickats från borås på torsdagen vid 12 tiden.
tänkte bara för skojs skull gå in nu o se om de kommit närmre, om dom ens kör på helgen.
går in på schenkers hemsida igen o ska söka på paketet. men nu finns inte paketet står det. testar massor, men ingenting =(
man blir ju lite orolig, men hoppas bara på nå strul