Hej,
Jag är en air soft nybörjare och har just köpt en KWC Mini UZI (sprängskiss: http://www.kwcgun.com/Image/KG-07H%20EN.jpg) och är väldigt nöjd med den. Hur som helst så tänkte jag och några kompisar eventuellt spela in en film och skjuta lite, men det går ju inte pga av "no dry fire"-funktionen.
Så jag undrar om det är någon som vet hur man stänger av den funktionen, helst så att den kan slås på igen såklart. Tacksam för tips.
/Erik
Går det att stänga av "No dry fire"-funktionen?
-
Re: Går det att stänga av "No dry fire"-funktionen?
pinnen som håller fast bolten när där inte är några kulor i vapnet: håll ned den med ett finger
alternativt så fäster du saken som puttar upp kulor i magasinet i nedre läget (brukar vara nått för att hålla den nere när man laddar i kulor) ^^
4 oktober 2012, 20:49:
pinnen som håller fast bolten när där inte är några kulor i vapnet: håll ned den med ett finger
alternativt så fäster du saken som puttar upp kulor i magasinet i nedre läget (brukar vara nått för att hålla den nere när man laddar i kulor) ^^

4 oktober 2012, 20:49:

*sssssssffffffffk......*
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!
Ta bort plattan på botten av magasinet och ta bort allt som används för att putta upp kulorna. Sätt inte tillbaka plattan igen, då finns det risk att du tappar bort den då fjädern inte håller den på plats.
Strålande, ska testa om det funkar. Danke!
4 oktober 2012, 22:03:
Det funkade toppen, tack för bra svar!
4 oktober 2012, 22:03:
Det funkade toppen, tack för bra svar!