jag själv har ett knä som fortfarande spökar sedan 2 år tillbaka , låg uppe på en stor sten och spanade efter en polare jag visste skulle ta sig runt på min kant ..han smyger runt ljudlöst och avfyrar sin ggbr m4 mot mig bedömt 10-15 meter ..jag panikar och reser mig upp och börjar springa ..har i det här läget glömt att jag ligger på en sten som är cirka 2 meter över marken ..varpå jag springer ut i tom luft ..(får ett såntdär tecknade film moment när jag kollar ner i marken och tänker o helvete) baam rakt ner i marken ..ligger där som en strandad sjöko och ojar mig. vad som är än jävligare är att jag senare får veta att polaren inte fick iväg något skott (magget matade kasst)
då jag bestämde mig för att det var en bra idee att ta emot på benen och snabbt med rörelsen följa med så att jag hamnade på marken så han jag dessvärre inte kalkylera att en stenjävel skulle ta mitt knä ---har bitvis ont på stället där stenen tog och knät knakar :/
sen har vi ju alla träffar på för när håll som man fått

Edit. F.K är Purvins den som borde stängas av från forumet för den brutala atacken ;D