Hej! Tips på vad som önskas av en bana?
Hej! Tips på vad som önskas av en bana?
Hallå.
Ändrar frågan lite.
söker tips på vad som önskas av en bana. storlek, mm mm-
tacksam för svar.
detta är i ett område ca 3 mil söder om enköping, 8 mil från sthlm, 6 från uppsala o västerås.
tacksam för svar.
mvh Danne
Ändrar frågan lite.
söker tips på vad som önskas av en bana. storlek, mm mm-
tacksam för svar.
detta är i ett område ca 3 mil söder om enköping, 8 mil från sthlm, 6 från uppsala o västerås.
tacksam för svar.
mvh Danne
Senast redigerad av 1 NaNooK, redigerad totalt 0 gånger.
Re: Hej! Vad krävs för att anordna airsoft spel?
Tillstånd från markägaren, informera polisen och en gäng lika nördiga grabbar med ålder av 18+. Därefter sätter bara fantasin gränsen.
Det låter ju najs. =)
Tack
Tack
+1 på carnated, den som förstör den enda hobbyn som skänker mig lycka för tillfället på grund av oaktsamhet och försumelse blir skyldig mig sitt blod,sin själ och sin jordliga kropp. Nä men seriöst.. Är du inte 18? Gör något annat är ni 18 så är det bara att köra men komunicera med länsman så att vi slipper incidenter
CTR EP3 Championship White, nuff said
ok =) tur man snart e 30 då =)
detta verkar va en bra hobby för mig, då jag känner att man vill komma ut mer.
detta verkar va en bra hobby för mig, då jag känner att man vill komma ut mer.
Den här hobbyn är inte bra för någon. Den ruinerar oss alla!
asså jag e akvarist nu, o känner att jag inte får ut så mycket av det nu,
ni kanske tänker att jag sitter med en guldfisk eller så, men de e inte typen av fisk jag gillar/håller.
guldfisk ses mer som mat i detta fallet =)
monsterfiskar kallas dom. inte för att dom är monster, utan mer för att dom e udda o rovfiskar,
fiskarna vi håller på med kostar allt mellan 100kr - 25000 kr /st beroende på vad man vill ha. =)
o sen e det akvarium på det, filtrering, belysning osv. sen all extra el allt det där drar dag ut o dag in.
så nja. detta ser jag mer som det kommer förbättra min ekonomi om det gör nått hahaha.
så allt håller på att säljas av för att satsa på detta istället,
men jag va som sagt nyfiken på om man lätt kunde arrangera nånting, vad som krävdes o sen om intresse finns
att ev göra nått sånt här ute innan snön kommer? =D
ni kanske tänker att jag sitter med en guldfisk eller så, men de e inte typen av fisk jag gillar/håller.
guldfisk ses mer som mat i detta fallet =)
monsterfiskar kallas dom. inte för att dom är monster, utan mer för att dom e udda o rovfiskar,
fiskarna vi håller på med kostar allt mellan 100kr - 25000 kr /st beroende på vad man vill ha. =)
o sen e det akvarium på det, filtrering, belysning osv. sen all extra el allt det där drar dag ut o dag in.
så nja. detta ser jag mer som det kommer förbättra min ekonomi om det gör nått hahaha.
så allt håller på att säljas av för att satsa på detta istället,
men jag va som sagt nyfiken på om man lätt kunde arrangera nånting, vad som krävdes o sen om intresse finns
att ev göra nått sånt här ute innan snön kommer? =D
Ett tips om du skall arrangera något seriöst är nog att prata med erfarna arrangörer och åka på spel för att uppleva själv.
Jag tror inte att det är särskilt möjligt att tjäna några större pengar på större spel om man inte gör något i stil med http://www.ssmg.se/ny/ om det är det du söker i hobbyn. Snarare kostar det en massa pengar!
Kanske bättre då att satsa på återkommande småspel.
Jag tror inte att det är särskilt möjligt att tjäna några större pengar på större spel om man inte gör något i stil med http://www.ssmg.se/ny/ om det är det du söker i hobbyn. Snarare kostar det en massa pengar!
Kanske bättre då att satsa på återkommande småspel.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
Varför låta snö hindra dig? 

nej nej. jag e absolut inte ute efter att tjäna nått. visste inte ens att man kunde göra det.
tyckte bara det verkade kul o att man ev kunde ge möjligheten att köra på några nya ställen. =)
o tack för tipsen. hittills har jag bara sett de folk har lagt ut på Tuben från sina arrangemang.
29 september 2012, 16:18:
sant, finns inga dåliga väder heter de ju =P
tyckte bara det verkade kul o att man ev kunde ge möjligheten att köra på några nya ställen. =)
o tack för tipsen. hittills har jag bara sett de folk har lagt ut på Tuben från sina arrangemang.
29 september 2012, 16:18:
sant, finns inga dåliga väder heter de ju =P