Alla säger att inte börja med airsoft

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
5224

Re: Alla säger att inte börja med airsoft

Inlägg av 5224 »

Non Belior Solum Melior

SharpY

Inlägg av SharpY »

Hmm airsoft blir det för mig xD mycket mera milsim ^^ samt ser bättre ut.

28 september 2012, 12:53:

Tackar alla ^^

Bloodneed

Inlägg av Bloodneed »

Börja med paintball..
CTR EP3 Championship White, nuff said

kimjoh560

Inlägg av kimjoh560 »

Airsoften för mig betyder inte bara att man kastar plast på varandra i skogen. Jag tillbringar 5ggr mer tid med diverse vapen nedskruvade i molekyler för att trimma, uppgradera, reparera och läsa recesioner och guider. (och bråka med folk på sniper forumet! ;) ) Den delen tycker jag är minst lika rolig som själva spelandet. Jag vet inte om våran RC-liknande mek-kultur existerar i samma grad inom paintballen.

Att spela airsoft är bara så kul som de människor man spelar med. Airsoften har en tendens att locka till sig alla möjliga människor. Allt från chipsfeta datanördar till yrkesmilitärer. Om du hittar en grupp människor att spela med som har samma värderingar och intressen som dig så kommer du garanterat ha väldigt roligt med airsoften.

Jag fördömer givetvis ingen och alla är välkomna på mina spel. Men det är helt klart roligare att spela med människor som vill ha ut samma sak av sporten. Kasta plast hela natten utan att sova ftw!
Lgt. Skalptagare

caladria

Inlägg av caladria »

Har kört båda, Airsoft alla gånger skulle jag säga! Dock uppskattar jag båda!! Men att ta sig runt i skogen, smyga sig på en grupp i flanken å köra eldöverfall är ett jävligt nice känsla

cruentus

Inlägg av cruentus »

Kolla hur många som spelar PB resp AS i ditt närområde (ett besök på en närliggande bana brukar räcka)
I sthlm var en bra dag med mycket folk på PB-banan = 20 man, en dålig dag på klacken är 40, men för det mesta det dubbla.

Inom PB är ett normalt AS-spel att betrakta som ett "Biggame" som sker en gång per år. Om ens det.

Ta en titt på vad ett AS-bigggame är:
http://www.youtube.com/watch?v=UFCvtCO1_pE

Milco

Inlägg av Milco »

@SharpY
Häng med upp till stråssa vet jag eller ännu närmare klockarängen strax utanför örebro.

Skriv svar