Fråga om första gevär.
Re: Fråga om första gevär.
Dyrt, många skräckhistorier.
ahh. okej.
En snabb fråga till, Är Jing Gong ett bra märke?
En snabb fråga till, Är Jing Gong ett bra märke?

Jing Gong är en erkänt bra tillverkare av kloner.
Prisvärda på alla sätt och vis.
Så mitt svar är. Ja.

Prisvärda på alla sätt och vis.
Så mitt svar är. Ja.

Tack så mycket.
Riktigt schyst av er att svara på alla frågor
Men vad skulle ni säga om det här geväret? http://www.taiwangun.com/electric-air-s ... -jg_1.html
Riktigt schyst av er att svara på alla frågor

Men vad skulle ni säga om det här geväret? http://www.taiwangun.com/electric-air-s ... -jg_1.html
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
JG är en bra tillverkare så frågan är vad du säger om det? Smaken är som baken och gillar du långa vapen och G36:ans utseende så köp den.

Varför handla från taiwangun för det priset?
För det där priset så blir det ju billigare att köpa den i sverige om det tillkommer frakt.
28 september 2012, 11:25:
För det där priset så blir det ju billigare att köpa den i sverige om det tillkommer frakt.
28 september 2012, 11:25:
Har du handlat airsoftvapen från nån annan sida än dom? Finns fler sidor som är bra och billigare.Necronomica skrev:mitt tips är att kolla taiwangun.pl då dom ha riktigt bra och billiga vapen
Dom här skyddsglajorna pallar en hagelsvärm på nära håll.
- Coolt, resten av ansiktet då?
OT: Medräknat frakt till dörren med UPS landar priset för den bössan på ca 1500kr (högt räknat). Jag ska erkänna att jag har dålig koll på svenska ÅFs, men var hittar du den bössan inom sverige för det priset med frakt?
Men som många sagt JG är ett bra märke, har haft en JG G36a och jag var riktigt nöjd med den. Så som Twist säger, gillar du den så go for it. Du kommer inte bli missnöjd. Och TG är en riktigt bra ÅF, har handlat en drös med saker därifrån och aldrig blivit missnöjd med deras service.
Men som många sagt JG är ett bra märke, har haft en JG G36a och jag var riktigt nöjd med den. Så som Twist säger, gillar du den så go for it. Du kommer inte bli missnöjd. Och TG är en riktigt bra ÅF, har handlat en drös med saker därifrån och aldrig blivit missnöjd med deras service.
"Noob 4 life"
Once a Frykis. Always a Frykis!
Once a Frykis. Always a Frykis!
Cyberphoto har den för 1500 kr. ( med fodral då, får du med det från TG? ). Beroende på om du får betala skrymmande tillägg så kostar frakten nån hundring. 69 kr i grundkostnad utan skrymmande tillägg.
Vill man komma ner i pris ännu mer så hittar man sig en g36c för 1290 på samma sida.
Det enda som är synd med g36an är att den har plastkropp.
Vill man komma ner i pris ännu mer så hittar man sig en g36c för 1290 på samma sida.

Det enda som är synd med g36an är att den har plastkropp.

Dom här skyddsglajorna pallar en hagelsvärm på nära håll.
Du slipper frakten helt om du anger Airsoftnu i rabattfältet på Cybairgun för övrigt.

Spelar inte så stor roll då även RS har polymerkropp. Verkar vara en trend som vi kommer få se mer av i framtiden dock. De flesta nytillverkade vapen har åtminstone en rätt stor del tillverkade i någon form av plast. Sen är det förstås skillnad på plast och plast, tex. JG vs Umarex/Ares, men det beror på hur känslig man ärharlekin skrev:Det enda som är synd med g36an är att den har plastkropp.

Senast redigerad av 1 ohman, redigerad totalt 0 gånger.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.