Glock17 för närstrid?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Namboy

Re: Glock17 för närstrid?

Inlägg av Namboy »

Även jag kan rekommendera TM; kör med deras Glock 17 och den har ALDRIG strulat. Den bara går och går och går... :)
"We're surrounded. That simplifies things."

ministry

Inlägg av ministry »

Om du vill ha något brutalt simpelt funkar ju en cm030 AEP, löd dit deanskontakter för 7,4v LiPo och du har en riktig liten best.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

Användarvisningsbild
mehailz
Lag / förening: ODA-036
Aktiv sedan: 2009

Inlägg av mehailz »

Kör en WE G18C.

WE och TM verkar göra bra glocks både två.

Myt4z

Inlägg av Myt4z »

Jag har tyvärr haft dålig erfarenhet av min WE Glock 18, men polarens WE Glock 18 går fint. Möjligt att jag fick ett måndagsex.

Valinath

Inlägg av Valinath »

Förresten, fråga till er som har en WE G17, klarar den vinterspel ute? Tänker mest på gas och mekanismen. Klarar den en svensk vinterdag eller är det för mycket slitage?

/Valle
Jag är nybörjare, har jag fel om något så får ni gärna rätta mig. Jag är här för att lära mig ;)

Crying Scum

Inlägg av Crying Scum »

Gasvapen klara inte vinterförhållande, Co2 klara däremot bättre. Med vanliga Greengas pistoler kommer du kunna skjuta högst 2-5 skott innan det blir stop.
Metall blir mycket skörare när den utsätt för kallare klimat och WE pistoler är förmodligen gjort av skräpmetall. Oddsen att den går sönder blir ganska stort då, synnerhet på ytterpipan.
War is won by the man with the bigger gun

Skriv svar