Hur länge ska batteriet laddas?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
ohman

Re: Nybörjar frågor!!

Inlägg av ohman »

Om du har ett high cap mag så är det normalt. Investera i ett par mid caps längre fram så slipper du skallrandet med.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Dantheman

Inlägg av Dantheman »

Okej! Yes det e high capa. Jo jag tänkte köpa mig ett par midcap också :) Annars e jag helnöjd med bössan faktiskt!

15 september 2012, 18:11:

Tänkte bara kolla med er om en "special vapenolja" jag har som kallas Stil Crin OIL, innehåller mineral och syntetisk olja. Tänkte slänga på lite på ungefär 50 kulor och panga iväg dom. Till min fråga då, kan det förstöra vapnet, De här oljorna? Tack på förhand! / Dan

Juveltjuven

Re: Sv: Nybörjar frågor!!

Inlägg av Juveltjuven »

Hop-up, pipa och magasin ska vara torra. Ska du rengöra pipan tar du lite silikon på en bommultuss på en läskpinne och kör med.
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.

Dantheman

Inlägg av Dantheman »

Okioki! har ingen slikonolja för tillfället men får plocka upp det på den lokala shopen! Tack för svaret, Det uppskattas. :oops:

Kocken149

Inlägg av Kocken149 »

Se till att du plockar ut pipan ur bössan och tar bort hophus och gummi innan rengöring. Kolla att hopgummit är rent och fint , minsta lilla fett eller olja på hopgummit så kommer bössan börja mata dåligt och skjuta dåligt.

Dantheman

Inlägg av Dantheman »

Okej. Det s´åg jag en guide på, På youtube så det löser nog sig! :) Tack för svaren.

Dantheman

Inlägg av Dantheman »

Jag har ju tänkt att uppgradera batteri och lite grejer till min G&G CM 16 raider. Har hittat ett par billiga LIPO batterier. Dock så gillar jag inte att ha batteri i den utdragbaran stocken. Så jag tänkte höra med er kunniga här om ni vet nån sida som säljer extern batteri väska? Jag har sett ett par bilder här på forumet och i vissa videos där de använder små "Pouches" Till att ha batteri i på sidan om stocken eller under, Ja var som! :) Har letat på ganska många sidor men ej hittat något än. Tacksam för alla svar! Mvh Dan

Juveltjuven

Inlägg av Juveltjuven »

PEQ-låda funkar också, dock måste du dra om elen då, men är i mitt tycke bra mycket snyggare än nån magasinficka eller dyl, på stocken.
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.

Dantheman

Inlägg av Dantheman »

Aha okej! Nu är inte jag så familjär med dessa termer. hehe men jag hittade denna på google: Verkar vara rätt mkt dyrare. Men fräck såg den ut att vara! :) får väl bli något i den stilen då Jag verkligen inte gillar batterierna i stocken. Bara dragit ut batteriet 1-2 ggr och laddat det och redan nu så har det börjat skarva gummit på sladdarna! Tack för svar.

http://www.google.se/imgres?num=10&hl=s ... 9,s:0,i:98

Juveltjuven

Inlägg av Juveltjuven »

Precis en sådan ja. På hobbyking.com ska det finnas Lipon som passar.

Skriv svar