Edit: Hur många finns det förresten som lirar "SEAL-gunners" på detta forum?
Intressant info för ALLA som vill ta sig an gunner-rollen:
http://www.airsoftforum.com/board/Airso ... ry18394500
Fixar du till detta så ställer jag mig gärna som först i kö för att införskaffa "kittet"Killen_med_skorna skrev:Problemet med dessa smådetaljer är ju att de måste fräsas/svarvas på ett bra sätt. Därtill är det ju fördelaktigt ifall man har riktiga mått på alla delar, annars får man ju förlita sig på ögonmåttet och känslan. Håller faktiskt på att kolla upp möjligheten att få någon här borta att customtillverka lite delar, om än ej industriell skala. Delarna som måste tillverkas är ju i stort sett pipa och gasblock. Resten är småpill. Flamdämpare tillkommer förvisso, men där tänkte jag använda en RS M240-flamdämpare, då de är i princip identiska...
Känns som att DA diskuterats mest här, hur ser en modern recon-rigg ut?Killen_med_skorna skrev:...recon-rigg eller DA...
Det jobbiga med att tillverka ett eventuellt Mk48-kit för försäljning är ju att alla sitter på olika varianter av M249:or. Pipan har jag tänkt som en förlängning mer än en helt ny pipa för att hålla det enkelt och hålla ner kostnaden. Däremot är det ju lika gäng beroende på tillverkare. CA/A&K har ju negativ gäng, medan TOP/G&P har positiv.A_Müller skrev:
Fixar du till detta så ställer jag mig gärna som först i kö för att införskaffa "kittet"