Nyinköpta saker - Diskussion 2012

Bilder på airsoftutrustning.
Opus

Re: Nyinköpta saker - Diskussion 2012

Inlägg av Opus »

Ja Hammer ! Du shoppar alldeles för dåligt....fram med stora plånboken nu ! :-P
EH5 | TF Platypus

cowboy

Inlägg av cowboy »

Vi får väl se.. :)

deadrabbit

Inlägg av deadrabbit »

Snygg bössa Kitten födelsedagspresent till dig själv?
Komp Vänner. Götha Pluton. Romeo India
Callsign X67

Bay Cat

Nyinköpta saker - Diskussion 2012

Inlägg av Bay Cat »

Ja lite så nästan :)
26-års krisen...

HubbeGubben

Inlägg av HubbeGubben »

MODDAN..... Jag älskar dig! haha Tycker att vi tar en biljakt på motorvägen igen!
At the going down of the sun
and in the morning,
We will remember them

QoT - Never there, always expected!

Användarvisningsbild
MODDAN

Inlägg av MODDAN »

Klart som fan!
Och denna gång blir det lite mer ljud, och lite mer ljus än senast. Du ska fan bli både blind och döv, din djävel! Bild
Om jag gör någon förbannad är det antagligen meningen...

Biffen

Inlägg av Biffen »

Moddan: Var är rumblern? :D En whelen TA bak på Vectorn sen är du hemma ;) Alley lights hade suttit fint också... Måste även fråga, är det en smart vector eller den gamla varianten? Antar att det är den smarta....
Nu stämmer det ju tyvärr inte riktigt med en vector till detta men jag tycker du skulle letat upp dekoren till Alaska state troopers, så jäääävla fet :D
Bild
SWST W04

PerceptIon

Inlägg av PerceptIon »

MODDAN: Fyfaaan vad fett, hur många siffror kostar sånt där egentligen?

Le Gradovic

Inlägg av Le Gradovic »

There's a new Sheriff in town, and suddenly the town of Stockholm wasn't big enough for more than one man...
Ditt engagemang är verkligen inspirerande, keep it up!
The Ammunition Magician

Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia

Användarvisningsbild
MODDAN

Inlägg av MODDAN »

@ Biffen: Rumbler säger du... en sådan skulle jag bra gärna vilja ha. Men bara den utan kontrollåda, kablage eller något kostar fortfarande en hissnande 600 dollar eller så. Vilket innebär att den får införskaffas om ett par år när det dyker upp begagnade på marknaden.
Har också som sagt en TA nu, men den ska inte på Vectorrampen. Dels p.g.a. att det uttryckligen på rampen står att man inte själ ska borra hål och installera TA, men också på grund av att det ser häftigare ut med en innanför bakrutan med ett par meisters eller decklights på.
Alley lights behöver jag inte. Dels med tanke på att jag redan har sökarljus i A-pelare, men jag har också sökarljus i poddarna 2 och 6. Så de får extraknäcka som alley vid behov. Ska vidare undersöka om det är en smart vectorramp eller den gamla. Misstänker att det är den gamla, men det gör inget, bara skiten blinkar.
I jämförelsen rasistisk sydstatssheriffer / AST så påminner det mig om en rolig historia: En man går in på en bar med en chimpans. Jag minns inte resten av historien, men din morsa är en kärring.

@ PerceptIon: Mycket. Räkna med 400-500 dollar för en SS2000SM med förstärkare. Konsollfäste, trunk mount och kablage kostar extra. Vectorramperna är inte så dyra nu. Man kan få en i bra skick för 300-400 dollar. Problemet är frakten till Sverige, då den är lika stor som en lastpall i princip. Så allt som allt går en Vector på c:a 6000-7000kr, plus kostnaderna för en sirén och sirénhögtalare.

@ Le Gradovic: And so teh MODDAN has... ännu mer saker kom precis hem.
Om jag gör någon förbannad är det antagligen meningen...

Låst