Airsoft Nyhetssida

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
Skepparn

Re: Airsoft Nyhetssida

Inlägg av Skepparn »

http://www.vikingairsoft.se/artikel/air ... c-engelska

De där killarna har ingen aning om vad de pratar om. Det där är inte hur C-värdet fungerar.
Jobbar på Röda Stjärnan

ministry

Inlägg av ministry »

Jag vill inte låta som en tråkig gammal farbror (oh well, jag får ta det), men förekommer det osäkerhet vad gäller språket - jag syftar på särskrivningar framförallt, samt lite svengelska - får du jättegärna be om korrektur.

"... framför siktet och kan därför lätt flippas upp vid..." torde ju vara fällas.

Jag ber att ni inte tar det för hårt, det är mycket möjligt bara jag som tycker att särskrivning och svengelska är störande. Om det inte känns viktigt för er så är det helt i sin ordning att ignorera ovanstående. I övrigt en trevlig sida!

Mvh,
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

yohasses

Inlägg av yohasses »

Jag tar allt ni skriver som feedback (lånat från engelskan. ;)). Jag uppskattar allt och ni får gärna fortsätta vara "tråkig gammal farbror".

Är verkligen inte den bättre på att skriva. Som jag skrev tidigare blir det att stressa ut information då sidan är i tidig ålder. Har ingen som korrekturläser och ingen som hjälper administrativt/skriftligt. Jag ber verkligen om ursäkt för detta och kan bara lova att en förbättring är på väg. Sär skrivning <- (see what i did there? <-and there?) är svårt och mycket störande både för läsare och skribent. Svengelska hör heller inte hemma på en svensk hemsida. Det är många människors åsikt som jag ska börja leva upp till.

Skepparn, videon är ironisk och bör tas med en nypa salt. De har delvis rätt i videon (okej kanske inte) men var fel av mig att inte skriva den riktiga förklaringen om LiPo C markeringen. Rättning är på gång. Tack :)
Marcus Hansson

Skepparn

Inlägg av Skepparn »

De har på ett komiskt sätt förenklat fel sak. Om de hade pratat om inre resistans, så hade videon varit korrekt.
Jobbar på Röda Stjärnan

yohasses

Inlägg av yohasses »

Sådär!

Jag har nu lagt till en rättelse kolumn till höger på sidan där alla rättelser kommer hamna.
Har även snabbt rättat artikeln om LiPo C markeringen. :)
Marcus Hansson

ministry

Inlägg av ministry »

Yohasses, du får gärna maila mig texter, så kan jag åtgärda småsaker. Om du vill, naturligtvis. Kan svara inom en timme på de flesta mail.

Skicka ett meddelande så får du min mail. Självklart är arbetet gratis.

Mvh,
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

MiqaFox

Inlägg av MiqaFox »

Måste ge lite respons nu när sidan faktiskt kommit upp. Tycker att det ser väldigt trevligt ut. Gillar urvalet av media som kommer upp, känns väldigt relevant.

Kort och gott, kommer definitivt att titta in då och då.
Fortsätt jobba så har du något riktigt fint på gång.
"If at first you don't succeed, go get a .50 cal" - DemolitionRanch

Juveltjuven

Inlägg av Juveltjuven »

Jag gillar't!
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.

frange

Inlägg av frange »

http://www.airsoft.nu/nyheter/2012/09/0 ... laggs-ner/

Och där tog den sidan slut och skrotas.
Extremt inaktiv inom airsoft och Airsoftsverige nu för tiden...

Yes, I'm goin' to hell. But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.

ChickenZliZe

Inlägg av ChickenZliZe »

Riktigt synd,det var en riktigt bra start tycker jag.

Skriv svar