I och med min återupptagning av hobbyn, tänkte jag samtidigt bilda ett lag.
Dock är jag och de andra medlemmarna ganska ointresserade av porträttera ett riktigt förband.
Vi tänkte då oss att vi skulle köra Milis/Rebeller lite blandad utrustning helt enkelt.
Nu är det dock så att jag har lite brist på inspiration för att snygga till bössan(en M14 olive drab).
Så tillsist kommer vi till kärnan.
Är det någon här som har några snygga bilder en M14 som man kan sno lite inspiration ifrån, alternativ har någon bra idé.
20 augusti 2012, 17:29:
Kom på att denna posten kanske borde ligga under vapen.
Inspiration till milis/rebell bössa.
Re: Inspiration till milis/rebell bössa.
Vet inte vad du menar med "inspiration för att snygga till bössan", men googla typ "M14 mod" eller liknande så hittar du mycket spännande.
Tex:

eller för att busa till det rejält:

Kanske inget rebeller skulle använda/få tag i, men det ger ju en fingervisning om vad man faktiskt kan göra med de här bössorna..
Tex:

eller för att busa till det rejält:

Kanske inget rebeller skulle använda/få tag i, men det ger ju en fingervisning om vad man faktiskt kan göra med de här bössorna..

-
Re: Inspiration till milis/rebell bössa.
Shudnawz: 25000 rails och grejer är ju dock inte så rebelliskt.
Jag skulle köra på att försöka få den att se lite småsliten ut, och kanske skippa att ha nåt kikarsikte på, om du väl vill ha det kanske det bör se rätt low-tech ut.
Om möjligt lite träaktig kolv med :3
Jag skulle köra på att försöka få den att se lite småsliten ut, och kanske skippa att ha nåt kikarsikte på, om du väl vill ha det kanske det bör se rätt low-tech ut.
Om möjligt lite träaktig kolv med :3