Gravera soft air gun
Gravera soft air gun
Har graverat min Glock 17 soft air gun som låg och samlade dam och som jag inte använde så mycket tycker personligen att vapnen man kan köpa är rätt tråkiga, Tänkte om man kan gravera riktiga vapen varför kan man inte gravera soft air guns? och göra dom lite mer personliga.
Re: Gravera soft air gun
Vad har du använt till gravyren; Borrhammare? Slägga?
Det där var vedervärdigt.
Det där var vedervärdigt.
Den lär väl inte gå att skjuta heller? Inte pga att manteln är kapad, utan för att dämparen ser ut som om den kommer fastna om pipan vinklas vid blowback..
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.
Jag tror du helt enkelt missförstått ordet gravyr. Jag ska hjälpa dig.
Gravyr:

Gravyr:

kommer det här bli en "Runars hillbilly shotgun" tråd ?
jag tycker den skulle kunna passa i någon form av post-apoc lajv eller... skulle inte vilja se den på ett milsim iallafall

jag tycker den skulle kunna passa i någon form av post-apoc lajv eller... skulle inte vilja se den på ett milsim iallafall
We're not surrounded, we're in a target-rich environment!
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... mbra#p5776
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... mbra#p5776
Så jävla snygg. Varför inte.
Senast redigerad av 1 harlekin, redigerad totalt 0 gånger.
Dom här skyddsglajorna pallar en hagelsvärm på nära håll.
- Coolt, resten av ansiktet då?
- Coolt, resten av ansiktet då?
Gravera soft air gun
Aj, mina ögon kröp in och dog. Jag förstår inte.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Men Gud !! Det ser ut som den har fått den där hudcancer formen som aids-patienter får i slutskedet..
CTR EP3 Championship White, nuff said