Bra Skyddsglasögon?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Phyma

Bra Skyddsglasögon?

Inlägg av Phyma »

Tja jag har ett par skyddglasögon. Heltätande men dem immar igen som fan. Så kollade runt på taiwangun.com och hittade dessa istället:
http://www.taiwangun.com/tactical-equip ... e-acm.html

Är det någon som har testat dessa? De verkar inte imma igen efterosm att det är stålnät istället för plast.
Så funkar dessa utan att jag blir blind eller bara skräp?

Tack

Kan ju tillägga. Om någon har dessa så hur påverkas synfältet av att det är stål istället för plast?

Lolzer

Re: Bra Skyddsglasögon?

Inlägg av Lolzer »

Jag föredrar själv att använda plast glasögon då man inte får ha nät på vissa spela. Detta p g a att kulorna kan splittras om man blir skjuten av ett vapen med hög utgångshastighet. Har även en kompis som har en nätmask och han får det problemet att det bildas små vattendroppar i nätet vilket är svårare att se igenom än imma. Mitt tips är att köpa ett par öppna skyddsglasögon och använda yes och vatten på dom, detta borde lösa ditt immproblem :)
"On my command, unleash hell!"

--Min Presentation--
--Affärsredovisning--

Phyma

Inlägg av Phyma »

Okej tack så mycket :)

Nixon

Bra Skyddsglasögon?

Inlägg av Nixon »

Köp ett par goggles med fläkt. Finns för 37 usd inkl frakt på t.ex www.ebairsoft.com och andra nätbutiker. Funkar nästan felfritt för mig, som är immande beyond förstånd.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.

Juveltjuven

Sv: Bra Skyddsglasögon?

Inlägg av Juveltjuven »

Ett tips är att spana in "sawfly basic". Helt fantastiskt bra brillor, finns på d-gear.se
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.

Orpon

Inlägg av Orpon »

Jag kör med dessa och de funkar alldeles utmärkt:

http://www.garderoben.se/pistol-tactica ... c-264.aspx

/o

Phyma

Inlägg av Phyma »

För jag kör med. http://vapenbutiken.com/?p=4&id=12943 och testade ett par skyddsglasögon. Men då petades allt upp och man kunde skjuta rakt in mot ögat.

Så någon som kör med skyddet och glasögon och det sitter bra(ögonen skyddade) ?

Juveltjuven

Sv: Bra Skyddsglasögon?

Inlägg av Juveltjuven »

Skippa masken och köp tandskydd imo.
Varje dag blir en airsoftare ledsen för att någon är elak mot honom/henne. Sätt detta i din signatur om du tycker att blomkål ser ut som små träd.

Phyma

Inlägg av Phyma »

Men tänk på mitt fina ansikte ;)
har funderat på att gå den vägen också.

Skriv svar