RA-TECH WE HK 4168 GBB Open Bolt
Re: RA-TECH WE HK 4168 GBB Open Bolt
Jo NPAS är ju självklart att jag kommer ha. Tänkte i min lilla hjärna att det är standard. Men hmm man kanske skulle gå på den i originalutförande då och så får man pilla dit delar allt eftersom. Det enda jag vill är att den ska kunna träffa någorlunda och fungera iaf ett litet tag.
Du kommer otroligt långt med att bara köpa NPAS men för att få upp precisionen lite extra rekommenderar jag dig att köpa en RA-Tech 6.01 pipa som är bra och billig. Då går den dit man vill och du kan ställa FPS så du kan spela både inom- och utomhus.
hmm bli nästan lite orolig nu (efter att jag har läst lite på gamla forumet också) .. har beställt en ra tech custom WE HK 4168 från airsoft taiwan och dom hade bara EMS Express shipping och så vitt jag har förstått så är de posten som tar dom paketen altså INTE tar dom paketen
Fick också ett mail av dom att Green Gas magasin inte går igenom svenne tullen. Ska dock försöka få dom o skicka magen separat.
de skumma i de hela är att jag tidigare har importerat en WA M4A1 med 2 mag (green gas) och en WE M1911 med 3 mag (green gas) båda har blivit scannade o vad dom nu gör på tullen och sedan bara blivit vidare skickade till mig (utom M4an den fick jag betala tull och vad mer de är)
Ska nog nämnas att båda dessa vapen beställts från HK

Fick också ett mail av dom att Green Gas magasin inte går igenom svenne tullen. Ska dock försöka få dom o skicka magen separat.
de skumma i de hela är att jag tidigare har importerat en WA M4A1 med 2 mag (green gas) och en WE M1911 med 3 mag (green gas) båda har blivit scannade o vad dom nu gör på tullen och sedan bara blivit vidare skickade till mig (utom M4an den fick jag betala tull och vad mer de är)
Ska nog nämnas att båda dessa vapen beställts från HK
C0rex: Det kan gå och det kan inte gå. Håll oss gärna underrättade med hur det går 

Hymer: visst ska raportera vad som händer
Hur har det gått?
bössan kom hem till mig för 3 dagar sedan.. med posten också blev jätte förvånad över de. aja jag har den i min possesion nu iaf glad för de. Nu ska jag bara skaffa lite Green Gas magasin.
Hej!
Det var en RA-Tech HK du köpte? Sitter själv och funderar ifall jag ska "Go Gas". Och tittar på exakt samma bössa.
Har du nått gott att säga om den? Nån mini review?
Kör du Co2 eller Green gas - och varför?
Det var en RA-Tech HK du köpte? Sitter själv och funderar ifall jag ska "Go Gas". Och tittar på exakt samma bössa.
Har du nått gott att säga om den? Nån mini review?

Kör du Co2 eller Green gas - och varför?
tack - verkar lovande. Men jag hoppas att man får gen 2 magasinen när man köper mag nu.