Är det nån som har hittat på nån bra lösning på hur man kommer ifrån de 3-4 kulor som inte används i slutet på ett mp5 mag när man tar ut det? som bara trillar ut..
//K
Mp5 magbyte 3 lösa kulor...
Re: Mp5 magbyte 3 lösa kulor...
Det är helt normalt och händer med alla magasin i alla bössor. Undantaget är väl GBB/R och dylikt.
Om jag inte pratar strunt nu så har jag för mig att det finns någon hopenhet ifrån Madbull som förhindrar att kulorna ramlar ut utan stannar kvar i hopenhetens inmatning. Huruvida den passar till MP5 - not a clue.
Om jag inte pratar strunt nu så har jag för mig att det finns någon hopenhet ifrån Madbull som förhindrar att kulorna ramlar ut utan stannar kvar i hopenhetens inmatning. Huruvida den passar till MP5 - not a clue.
Det som skribenten över mig säger om Madbulls hop up stämmer, kulorna trillar inte ut, dock så passar den bara vapen med M4 hop.
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
mmm antog det, man borde kunna ha en oring vid inloppet till hopupp huset, som på vissa spead loaders, dock så kan nog det påverka matningen antar jag...
Tror inte det kommer påverka så mycket om du gör det på rätt sätt, som Madbull, för mig påverkar det ju inte matningen.
Det som dem gjort är att såga en skåra som går igenom hop-upens nedre rör, och så sätter man en oring. va dock försiktig med att inte såga för mycket.
Det som dem gjort är att såga en skåra som går igenom hop-upens nedre rör, och så sätter man en oring. va dock försiktig med att inte såga för mycket.
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
Mp5 magbyte 3 lösa kulor...
Hej
På mina g&g magasin till min m4 så är det plast plugg i magasinet som trycker upp dom sista kulorna så det är helt slut på kulor när magasinet är tomt. Kanske det finns några liknande magasin till mp5.
Mvh
Ola
På mina g&g magasin till min m4 så är det plast plugg i magasinet som trycker upp dom sista kulorna så det är helt slut på kulor när magasinet är tomt. Kanske det finns några liknande magasin till mp5.
Mvh
Ola
får köpa ett nytt hopupp hus och modda