Fraktväg

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Happy Gilmore

Fraktväg

Inlägg av Happy Gilmore »

Tjena ASS !

Det här är en rätt konstig fråga och jag visste inte var jag skulle lägga den, men är det någon som vet vilken fraktväg Taiwangun tar ? :) skickas det med färja eller med bil genom tyskland o danmark ? ;)

MvH. Happy

Färnström

Re: Fraktväg

Inlägg av Färnström »

varför är det viktigt?? så länge det kommer fram så??

UPS brukar väll flyga en hel del med sina paket??

svårt att säga exakt hur de gör, UPS var inte så tydliga med det, men flyg är rätt vanligt för dem.

annars ta och maila dem och fråga, så kan de ge dig ett exakt svar :P
I don't know how World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones - Albert Einstein

Endymion

Inlägg av Endymion »

Jag har beställt 2 gånger i juli/augusti så jag har rätt bra koll tror jag.

Dom har säte i Krakow i polen, skickar vidare till Krosniewice i Polen, därefter till Berlin (Tyskland), Langenhangen (Tyskland), Glostrup (Danmark) och därefter till närmaste utkörningsställe i Sverige. I mitt fall Västerås efter Glostrup eftersom jag bor typ 10 mils omnejd.

Bägge gångerna jag beställt har det tagit 4 arbetsdagar. (bestllt måndag, leverans fredag, samt beställt torsdag, leverans onsdag)

Happy Gilmore

Inlägg av Happy Gilmore »

@tethir: Det är ingenting viktigt tanken slog mig bara nu när jag beställde därifrån i torsdags ;)

@Endymion: Tack för ett rakt och bra svar, då förväntar jag mig att den kommer på onsdag :)

Skriv svar