ASG CZ 805 Bren har en V3 gearbox och kan ta M4 eller G36 magasin beroende på vilken version du köper. Den som tar M4-mag säljs mest i USA och vet inte hur lätt den är att få tag på här i Sverige/Europa, här tror jag mest G36-versionen säljs. Det finns "converter" så du byter själva magasinbrunnen för typ 250kr, inte så fasligt dyrt i förhållande till själva bössan. Sök på "asg bren magwell converter" så kommer det upp från flera olika återförsäljare.
Den ska vara helt okej och välbyggd, finns en drös reviews på youtube, kanske är intressant?
Citera inte i onödan. Läs reglerna för mer info. //Admin
Känns som att det är exakt vad jag har letat efter, har lyckats hittat svenska återförsäljare av A1 varianten men inte A2 som tar M4-magasin. Får nog avvakta ett litet tag då de inte var den billigaste lösning på mitt problem
harpa: Läs reglerna om vad som gäller för citat på forumet, tack.
Hrodgars förslag är för övrigt det jag skulle gå på om det var jag. Förvisso är det en "hittepå"-bössa som saknar verklig förlaga (direct to airsoft) men är man ute efter funktion och kan med bullpups så är den grym. Ergonomisk, ambidex, smart magasin-release osv.