Hur hittar jag samma camouflage på olika plagg?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Riddarn

Hur hittar jag samma camouflage på olika plagg?

Inlägg av Riddarn »

Hej!

För att lägga grund till min fråga, så håller jag just nu på att försöka klistra ihop mitt första sett utav kläder och västar för att slippa spela i jeans igen.

Jag har i mitt huvud ett simpelt upplägg:
En stridsskjorta, en väst, ett par byxor, handskar och en magdump.

Det jag försökt att fixa är en amerikansk uppsättning för deras ACU DIGITAL DESERT camouflage, men eftersom att jag inte hittat både byxor och stridsskjorta med samma mönster har jag inte kunnat lägga dem i min kundvagn.

Det enda jag hittat som faktiskt behåller samma färg är om jag kör allt helsvart. Dvs: Svart stridsskjorta, svarta M90, svart magdump och en svart väst. Detta skulle självklart fungera, men det är inte det jag försökt skapa.

För att klargöra min fråga: Vart skall jag leta för att få tag i camouflagekläder i bra kvalité, med samma mönstertryck? äger någon av er en digital desert uppsättning? Vart har ni köpt denna?
Våga leva livet här och nu, att acceptera att du är du - Patrik Ed.

BlackGoat

Re: Hur hittar jag samma camouflage på olika plagg?

Inlägg av BlackGoat »

Är det just digital desert du söker så finns det mängder av det på Ebay.
Söker du på FROG MARPAT så får du nog en del träffar.
Det är USMC issued stridsuniform i flamsäkert utförande.
Har den varianten i MARPAT Temperate (digital woodland) och den är grymt skön :)

//BG
Blackgoat_m10 på instagram.

Riddarn

Re: Hur hittar jag samma camouflage på olika plagg?

Inlägg av Riddarn »

BlackGoat skrev:Är det just digital desert du söker så finns det mängder av det på Ebay.
Söker du på FROG MARPAT så får du nog en del träffar.
"FROG MARPAT" och Ebay var lösningen! Tusen tack, du har räddat min kväll! :D
Våga leva livet här och nu, att acceptera att du är du - Patrik Ed.

Skriv svar