Är min AEG M15 "Front Wired"?
-
Re: Är min AEG M15 "Front Wired"?
Tja!
Okej jag förstår. Det låter inte riktigt värt eller alls i sådana fall men varför tycker du inte EBB är ballt? Jag menar att rekylen verkar mycket rolig såsom en GBB pistol fast gevär. Vissa EBB som jag sett har bara haft en fungerande rörande bolt och knappt eller ingen faktiskt rekyl vilket inte intresserar mig. Är denna G3C6 med rekyl?
Okej jag förstår. Det låter inte riktigt värt eller alls i sådana fall men varför tycker du inte EBB är ballt? Jag menar att rekylen verkar mycket rolig såsom en GBB pistol fast gevär. Vissa EBB som jag sett har bara haft en fungerande rörande bolt och knappt eller ingen faktiskt rekyl vilket inte intresserar mig. Är denna G3C6 med rekyl?
Kittet ifrån evike erbjuder nog en lite bättre rekyl än de flesta andra EBB lösningar men det kommer aldrig komma i närheten av en GBB pågrund av att det inte ligger ett tryck bakom rörelsen utan att den istället är rent mekanisk. Jag tror du kommer bli besviken som sagt men man vet inte för ens man provat
G36an jag länkade erbjuder viss rekyl men som du säger så är det mer bolten som rör sig så inget större.
Vet att dom har den G36an inne i rödas Stockholmsbutik, så gå dit och kolla på den
har säkert en GBB bössa du kan jämföra med.

Vet att dom har den G36an inne i rödas Stockholmsbutik, så gå dit och kolla på den

-
Schysst. Vore bra att testa först 

Kwa och Bolt gör helt okej ebbs, själv äger jag en Bolt som jag måste säga har snäppet tyngre rekyl än Tm.
Men vapnet kräver lite jobb innan det är spelklar, kuggar, motor och sladdar bör bytas för bra prestanda.
Men vapnet kräver lite jobb innan det är spelklar, kuggar, motor och sladdar bör bytas för bra prestanda.
Cowards die in shame
-
Låter som något avancerat för mig som är total nybörjare men tack för infon.
Jag äger själv en ASG M15 Armalite ARMS S.I.R. Proline som jag inte ens testat i spel ännu. Jag har planerat att testa den och se om ingen rekyl ändå är kul. Dock så ger motorn lite, lite rekyl eller åtminstone vibreringar så det är trevligt
Jag äger själv en ASG M15 Armalite ARMS S.I.R. Proline som jag inte ens testat i spel ännu. Jag har planerat att testa den och se om ingen rekyl ändå är kul. Dock så ger motorn lite, lite rekyl eller åtminstone vibreringar så det är trevligt

Inga länkar till annonser på andra plattformar, tack. //Admin
G&G Mp5 TGM A5. Pneumatic blowback på den. Jag provade den idag och hade jag inte redan haft en bössa som jag gillade bättre hade jag köpt denna.
Gillade blowback funktionen skarpt men jag hade fått köpa nya batterier och byta ut fjädern (till den svagare som medföljer) för att kunna spela CQB. Chronar 114.2 m/s med 0.2g bbs.
G&G Mp5 TGM A5. Pneumatic blowback på den. Jag provade den idag och hade jag inte redan haft en bössa som jag gillade bättre hade jag köpt denna.
Gillade blowback funktionen skarpt men jag hade fått köpa nya batterier och byta ut fjädern (till den svagare som medföljer) för att kunna spela CQB. Chronar 114.2 m/s med 0.2g bbs.
Ähh, köp en Tippmann med heavy bolt istället. Mer rekyl får du inte inom airsoft, dessutom låter den roligare än en symaski...förlåt AEG.
Enda nackdelen är att man måste ha en lufttub med sig, vilket suger, men fördelarna överväger.
Enda nackdelen är att man måste ha en lufttub med sig, vilket suger, men fördelarna överväger.
-:Skogsfrisk:-
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Är inte Daytona snäppet vassare än Tippman när det kommer till rekyl? Har för mig att jag läste det nånstans. Det är ett lite häftigare pris också förstås. 

Twist: Mjo det är det i vissa av Daytona modellerna helt klart. Dock är det ingen jätteskillnad mot en Tippmann med heavy bolt eller ännu hellre RED bolt som vänder rekylen så att den går åt rätt håll. Standard Tippmann så går rekylen mer framåt än bakåt vilket är lite skumt.
Men hpa med rekyl är iaf vad man ska ha imo om man vill ha en roligare känsla och framförallt ljud när man spelar.
Men hpa med rekyl är iaf vad man ska ha imo om man vill ha en roligare känsla och framförallt ljud när man spelar.
-:Skogsfrisk:-