Tjena alla! Problem med min bössa då triggern måste tryckas stenhårt för att den ska skjuta på semi, trycker jag "normalt" så nästan knastrar den lite och skjuter inte alls eller skjuter efter 1-3 sekunder. Full auto är inga som helst problem, trycker normalt, låter fint och skjuter fint!
Någon som har en aning?
Tack på förhand!
Edit: bössan är begagnad och uppgraderad med pipa och gummi. Sitter även deans kontakter!
Semi problem m4 vfc
Re: Semi problem m4 vfc
Det låter ju som att när den står på semi så är inte selector plate i riktigt rätt läge så att delen som ska hindra triggern på safe inte riktigt knuffas undan ordentligt
-:Skogsfrisk:-
-
Citera inte inlägget precis ovanför ditt eget. //Admin
hmm ja det kanske kan stämma. Ingen aning hur man fixar det dock? en snabb tutorial eller länka en video så är du guld värd?
hmm ja det kanske kan stämma. Ingen aning hur man fixar det dock? en snabb tutorial eller länka en video så är du guld värd?

Har varken eller, men är du säker på att gearboxen sitter helt korrekt i lowern/kroppen?
-:Skogsfrisk:-
Är det en VFC så kan jag nästan garantera att det är selector platen då VFC gör dem i metall så brukar dem böjas och fastna i semi eller auto typ. Byt till en i plast