Batteriet är varm när jag testar, har inget med det och göra!! Kan iof vara fettet, men går riktigt jäkla segt!!Oerlikon skrev:Det kan nog vara så att batteriet tappar effekt i kyla, jag kör själv med 9,9V lifebatteri i min "vinterbössa". Lipobatterier klarar inte kyla så bra så det behövs nog några extra volt för att kompensera för kylan. Fettet i gearboxen stelnar nog i kylan också och det gör ju inte saken bättre.
Kall bössa = seg, varför ???
-
Re: Kall bössa = seg, varför ???
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Re: Kall bössa = seg, varför ???
@RobbanRobban
Här citerar vi som regel inte i onödan och speciellt inte inlägget precis ovanför. Det förutsätts att det är det du svarar på om du inte markerar ditt inlägg med namn, som jag har gjort till dig här ovan. Vill du så får du gärna scrolla upp och radera citaten från dina egna inlägg men det är inget krav. Tänk på det framöver bara.
Här citerar vi som regel inte i onödan och speciellt inte inlägget precis ovanför. Det förutsätts att det är det du svarar på om du inte markerar ditt inlägg med namn, som jag har gjort till dig här ovan. Vill du så får du gärna scrolla upp och radera citaten från dina egna inlägg men det är inget krav. Tänk på det framöver bara.