Vad tycker ni om detta ''nybörjarkit''

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Dani

Vad tycker ni om detta ''nybörjarkit''

Inlägg av Dani »

Jag vet jag vet det är vad som känns bäst. Men jag har absolut NOLL koll på sånt här. Detta är första steget. Kan inget om utgångshastigheter och sådant. Jag tänkte köra amerikansk stil. Duger detta vapnet ?http://malmoairsoft.se/produkt/Colt-M4- ... erbjudande

Herr_erlandsson

Re: Vad tycker ni om detta ''nybörjarkit''

Inlägg av Herr_erlandsson »

Välkommen. Kort svar är väl att det är oftast smartare att satsa på en i metall. Plast känns lite mjää.

Haarax

Inlägg av Haarax »

Är det endast m4 som intresserar dig? Du kan få tag på liknande vapen billigare om du beställer från utomlands. G&G cm16/srl, Cyma, Jg m.m gör schysta vapen flr nybörjare.
Cowards die in shame

Marcules

Inlägg av Marcules »

Köp en specna arms m4:a. Billiga från Polen (gunfire.pl eller taiwangun.pl). Metal, bra delar i gearboxen och snabb byte av fjädern (så du kan trimma ner eller upp utgångshastigheten beroende på vart du ska spela).
-:Skogsfrisk:-

Dani

Inlägg av Dani »

Tack för svar. Ska kolla utomlands shopar. En annan fråga jag bor i Malmö. Var får jag tag på info om var banor finns och vilken dag jag kan komma och testa lite?

Skriv svar