ASG Urban Sniper
-
Re: ASG Urban Sniper
Sålde den för en vecka sedan så har inte kvar den XD
*sssssssffffffffk......*
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!
-
Okej har beställt den nu, fast utan bipod 

-
-
Ja ! Tackar ! 

Nu hittar du påNecronomica skrev:bra som nybörjar vapen men det finns inga uppgraderingar till den så ska man göra den bättre får man sälja den och köpa nått annat XD

Det finns mycket uppgraderingar till den här bössan eftersom cylindern internt är identisk med APS Type 96. Jag har själv uppgraderat den här modellen förut och håller på att bygga en till as we speak.
Första bössan chronade in på runt 180 m/s och jag hade bekräftade träffar på runt 100m. Dessutom är det den i särklass tystaste bolt jag någonsin sett.
Både airsoftpro.cz och x-fire.org har delar till denna.
Jag kan mäta ytterpipan idag om jag kommer i håg.
Lgt. Skalptagare
-
Okej? Köpte ett helt sett med aps2 och ett helt sett med type 96 och båda var för stora för cylindern så de gick inte in :s det enda jag lyckades göra med den alls var att byta pipa och gummi... allt annat internt passade inte :s kan det va så att jag fått en med fabriksfel?
*sssssssffffffffk......*
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!
Låter helmysko. Jag plockade i ett uppgraderingskit för Type96 i min för dryga halvtimmen sedan samt ett hopuphus för Well L96.
Hur mycket för stort var det?
Hur mycket för stort var det?
Lgt. Skalptagare
-
Typ 1~2mm i diameter på både pistången och guiden ich fjädern gick inte i de gamla sakerna heller. :s har för övrigt även testat pss2 saker och de passade inte heller.
*sssssssffffffffk......*
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!
Sv: ASG Urban Sniper
Okej. Om det diffar så mycket är det antagligen något annat än dåliga toleranser det handlar om.
Att vanliga aps2 delar inte passar kan mycket väl stämma för det har jag aldrig testat
men APS Type 96 delar bör passa i och med att jag byggt två av dessa med sådana delar utan strul.
Nozzeln kan vara runt halvmillimetern längre på SR2 (men bara ibland) men det fixar man enkelt med en fil.
Att vanliga aps2 delar inte passar kan mycket väl stämma för det har jag aldrig testat
men APS Type 96 delar bör passa i och med att jag byggt två av dessa med sådana delar utan strul.
Nozzeln kan vara runt halvmillimetern längre på SR2 (men bara ibland) men det fixar man enkelt med en fil.
Lgt. Skalptagare
-
fan vad skumt :s enda anledningen till att den såldes var för att det inte gick att uppgradera den :s
*sssssssffffffffk......*
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!
-AJ!,FAN!!!!
-SORRY!!!