Bra nybörjarvapen

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001

Re: Bra nybörjarvapen

Inlägg av Twist »

Är Guarders genomskinliga fortfarande bästa "standardgummit"? Jag trodde ärligt talat att de hade blivit omkörda för det är sällan de nämns längre. Hör/läser oftare om Maple Leaf och Prometheus numera tycker jag, men jag gör inga anspråk på att vara helt uppdaterad. :)
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Maercosh

Inlägg av Maercosh »

Tror han rekommenderade guarder eftersom det finns på samma sida som han tänkt köpa vapnet ifrån, och även för att taiwangun erbjuder gratis uppgradering så att en nybörjare inte ska förstöra sitt vapen direkt vid leverans ;) :D

Användarvisningsbild
Twist
Sysop

Inlägg av Twist »

Ah, good point! Det är ju ett bra gummi, det råder det ingen tvekan om. Det var mitt förstahandsval i flera år. Nu testar jag lite olika igen.

CaptainAirsoft

Inlägg av CaptainAirsoft »

Aa jag skulle mycket väl kunna förstöra vapnet om jag skulle öppna upp den själv hehe, kommer ihåg när jag höll på med nerf och jag försökte modda men aldrig fick ihop pistolen igen. :lol:

Användarvisningsbild
Twist
Sysop

Inlägg av Twist »

Nu tror jag inte att risken är lika stor när det gäller airsoftvapen men det är dumt att chansa om man inte behöver. TWG:s tekniker är duktiga.

CaptainAirsoft

Tur det! Men p90'n försvann just! Likadant som ak'n jag tänkte beställa tidigare...

Användarvisningsbild
Twist
Sysop

Inlägg av Twist »

Det är tråkigt när det händer men den kommer nog in igen.

CaptainAirsoft

Har du vart med om det? Hur långt tid tog det?

Användarvisningsbild
Twist
Sysop

Inlägg av Twist »

Inte just hos TWG men visst har jag väntat in saker som tagit slut i lager några gånger. Oavsett det så är det omöjligt att sia om eftersom det är deras leverantör eller tillverkaren som styr om de kan få hem den igen och hur lång tid det tar. Jag vet inte hur de är på att besvara mail men du kan ju prova att skriva och fråga om/när den kommer in igen. Annars har de väl en FB-sida, som alla andra.

ohman

Inlägg av ohman »

Twist skrev:Är Guarders genomskinliga fortfarande bästa "standardgummit"?
Det vet jag faktiskt inte heller, men precis som Cap påpekade var det mest för att det är det bästa gummit som TWG har i lager. Personligen kör jag Madbull's blå i det mesta :) Guarder är bra dock, enda nackdelen jag kan komma på med det är att det slits fortare vid högre utgångshastigheter då det är så pass mjukt som det är.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Skriv svar