"Gör de själv" Bilder/instruktioner
-
Re: "Gör de själv" Bilder/instruktioner
Jag hade tänkt göra en egen bipod av pvc rör, någragummiplattor och massvis med eltejp. Men jag vet inte hur jag ska kunna fästa det? Har någon av er något tips?
Tänker du en bipod till vapnets rail eller en sån man ställer ut på marken
-
En sådan man sätter på vapnets rail.
-
Finns det inte någon platta att bara sätta fast på en vanlig rail? Hade varit riktigt simpelt.
Konvertera gasmaskfilter till fläkt!
1. Köp lite grejer på Kjell.
2. Löd lite, det är alltid kul.
3. Ta en fogsvans eller vad du gillar att använda för att dela på saker.
4. Rensa ur allt bråte ur filtret. Andas gärna in mycket aktivit kol, det är säkert bara nyttigt.
5. Montera in prylarna i filtret, gör ett hål för strömbrytare och tejpa igen skiten.
Nu har du konverterat gasmaskfiltret till en fläkt. Tämligen meningslöst men ganska skoj. Meddelar om den har någon effekt överhuvudtaget när jag får tillfälle att testa den.
///KOWALSKI
1. Köp lite grejer på Kjell.
2. Löd lite, det är alltid kul.
3. Ta en fogsvans eller vad du gillar att använda för att dela på saker.
4. Rensa ur allt bråte ur filtret. Andas gärna in mycket aktivit kol, det är säkert bara nyttigt.
5. Montera in prylarna i filtret, gör ett hål för strömbrytare och tejpa igen skiten.
Nu har du konverterat gasmaskfiltret till en fläkt. Tämligen meningslöst men ganska skoj. Meddelar om den har någon effekt överhuvudtaget när jag får tillfälle att testa den.
///KOWALSKI
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
When Porta is dying in The Legion Of The Damned his last words are something like "Give old Adolf a kick up the arse for me. Servus!"
When Porta is dying in The Legion Of The Damned his last words are something like "Give old Adolf a kick up the arse for me. Servus!"
Tack!
Ganska roligt projekt. Och fläkten gör faktiskt någon skillnad.

Ganska roligt projekt. Och fläkten gör faktiskt någon skillnad.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------