Kan börja med att tacka för ett stort forum med mycket innhåll samt gott folk! Har nu kickat igång min karriär lite lätt och skall snart iväg på spel med mina egna saker!

Men. Sedan några veckor tillbaka så har jag hittat en M712 Broomhandle jag blivit fett sugen på att köpa. Dels för stilen och dels för dess funktioner. (Full funktionalitet och användning är inte det petigaste för min del gällande denna pickadoll) MEN. Det är med C02. Co2 är något jag vet extremt lite om i airsoft världen och min fråga gällande detta är helt enkelt:
Är det någon skillnad på co2 patronerna som används mellan vapen? Om det är olika typer beroende på vilket land den säljs i osv.
Då jag inte har lust o bränna cirka 2k på något jag kommer få svårt att använda överhuvudtaget sen senare så skulle detta va riktigt kul att få ett svar på. Även om jag kanske är helt innne i nattmössan och inte tänker logiskt nog!

Tacksam för svar!
(Sökt runt lite och jag har inte hittat något som besvarar detta. Var mest gällande Sodastream jag fick upp.. roligt nog..)
Mvh